Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 дек. 2008, 16:27 ч.
  • Преглеждания  2 241  Мнения  35  Онлайн  1
Отговори
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
Какъв е смисълът на тази практика? Освен реклама и статистика.
Скоро си купихме пералня Аристон. В магазина ни казаха, че трябва да изпратим ЗАДЪЛЖИТЕЛНО талона от гаранционната карта на посочения адрес за да се регистрира уреда. В първия момент реших, добре какво пък толкова ще го изпратя, обаче на талона пише -"Ако попълните и изпратите този отрязък вие ще бъдете включени в клиентската ни база данни и ще участвате в бъдещи промоции и рекламни кампании ....". И там където се попълва телефона на купувача пише -  (задължително). Аз не искам да си давам телефона в база данни за реклама. А защо в магазина казаха че е задължително. Аристон нямат сайт на български където да пише за тези неща и сега съм в чуденка. Губя ли нещо ако не изпратя талона? Освен промоциите разбира се.

Реклама
# 1
  • Мнения: 784
Моите уреди са на Горение,но аз също изпращах талона от гаранционната карта.Така ми казаха,иначе не ти признават гаранцията!

# 2
  • София
  • Мнения: 9 014
Хм, за пръв път чувам. Сугурно е някоя нова измишльотина. Преди две години, когато си купувахме ел.уредите за кухнята, нямаше такова нещо.

# 3
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green

# 4
  • Мнения: 179
Не е необходимо да се регистрират откакто сме в ЕС. Преди масово се изискваше, но явно в някои магазини още не са в час. Гаранцията важи с касова бележка.

# 5
  • Мнения: 499
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това

# 6
  • На село
  • Мнения: 809
Към някои от електроуредите съм имала такива ЗАДЪЛЖИТЕЛНО-изпращащи се талони, но досега нищо и никъде не съм изпращала. Нищо не ми се е и разваляло, де  Whistling

# 7
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това
И при нас точно при Горение се получи това Peace
едни талончета изрязвах от гаранционната карта и ги пращах във Варна Mr. Green

# 8
  • Мнения: 339
На мен, конкретно за пералня Аристон ми казаха, ако желая да изпратя. Аз съответно не пожелах.

# 9
  • София
  • Мнения: 11 118
Пращала съм единствено преди почти четири години за пералнята. Тя е Уърпуул.

# 10
  • Мнения: 2 388
И аз един път само, преди 4 години за пералнята. В противен случай пишеше, че гаранцията не важи.

# 11
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
Благодаря за отговорите. Явно е отживелица. Щом и на картата не пише че е задължително, пък в магазина карат по-течението още.

# 12
  • София
  • Мнения: 525
Странно. newsm78
Чувам за първи път.
От къде на къде няма да важи гаранцията?

# 13
  • Мнения: 1 667
Всичките си уреди съм регистрирала, но по електронен път, нищо не съм пращала.  Rolling Eyes

# 14
  • София
  • Мнения: 3 269
Не виждам какво ще загубиш, прати я , а на мястото за тел. пиши, че нямаш Mr. Green (нека да докажат обратното).

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт