Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 дек. 2008, 19:39 ч.
  • Преглеждания  1 125  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 334
Привет! Моля за насочващо мнение. Ще се опитам да съм кратка.
Диагностицирана съм със СПКЯ преди години. Терапия - противозачатъчни, по схема и след контролни изследвания на репродуктивните хормони.
Прекъснах приема в края на 2006 и през 2007 г. поради планиране на бременност. Настъпиха 2 спонтанни, но неуспешни бременности (причините са имунологични).
Към момента не планирам нова бременност, поради което отново приемам противозачатъчни таблетки (Диане 35).
Оплакване - в последните 5 -6 месеца започнаха да се появяват силни болки в гърдите от средата на МЦ (13-14 ден), до започване на новия МЦ. В месеца почивка от таблетките болка няма.
На какво може да се дължи появата на тези болки? Препаратът вече не е подходящ за мен?
Ще изследвам репродуктивните хормони, но всички ли?
Да чакам ли месеца почивка от таблетките или да направя изследването още следващия МЦ?
Благодаря Ви за отделеното време!

Реклама
# 1
  • Мнения: 116
Във Вашея случай е необходима консултация и преглед от гинеколог-
ендокринолог. След това ще може да се прецени дали да сменяте таблетките
или да провеждате изцяло ново лечение.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 334
Благодаря Ви, д-р Лачев!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт