Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Zna4i...prezervativa ni se skusa,no priqtelq mi ne se be6e izpraznil vse o6te...ta ima li veroqtnost da zabremeneq???
Цитирай

Банкя

Мнения: 2 373
Много много минимална.  Smile
Би могла да вземеш за всеки случай хапче за незабавна контрацепция.
Виж тук:

http://www.ladypill.com/
« Последна редакция: нд, 24 юли 2005, 20:31 от kiki29 »
Цитирай


Мнения: 26 241
Едва ли, но аз бих изпила все пак таблетка от типа на Постинор в такъв случай.
Цитирай
Blagodarq vi mnogo za otgovorite,oba4e az sum na 17 i do sega ne mi se be6e slu4valo tova a i ne sum pila hap4eta..ta nz na kakuv princip se piqt hap4etata i dali biha mi oburkali M???tui kato sled 3 sedmici 6te hodq na more i mi se iska6e da ne mi doide tam a tova da ne oburka neshto??? newsm78
Цитирай


Мнения: 26 241
Тези хапчета са за след "това", пият се еднократно или двукратно, само в такива случаи на издънки, обикновено до 72 часа след случката. Ако не са минали 72 часа иди в аптеката, те ще ти препоръчат. На мен нищо не ми е ставало, когато съм ги пила, на някои жени им се обърква М за 1 месец, но при всички случаи е по-добре от една непланирана бременност.
Цитирай

Sofia

Мнения: 1 213
Щом трябва да ти дойде след 3 седмици най-вероятно сега не си била в овулация,което много обезмисля спешната контрацепция,но знае ли човек  newsm78  .Всъщност риска от забременяване е най-вече ако сте се повтаряли(тогава може да е останала семенна течност по каналчетата).Иначе мисля,че нямаш ама никакъв проблем!Досега не съм чувала за такова забременяване  Laughing И нямаш нужда от Постинор(мноооого гадно хапче,не само че ми обърка М. ами и не ми спря М-та та ходих да ми бият инжекция и пих други гадни хапове 10 дни.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.