Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 64 отговора

София

Мнения: 4
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.
Цитирай

София

Мнения: 3 216
Купих си телефон Sony Ericsson G900 от магазина им в Сити Центъра. На 20.09.08 го давам за ремонт като повредата му беше, че намокрих дисплея. След хиляди позвънявания и до ден днешен телефона не ми е отремонтиран, нито ми предоставиха някакъв оборотен както пишат по сайтовете си. И вече съм решила да си го взема неотремонтиран и да го дам в друг сервиз.
3  месеца не са ти го пипнали???И ти чакаш?  Shocked
Цитирай


Мнения: 60
И аз незнам какво трябва да се направи и къде да се оплаче човек от тях!?Аз пък купих на сина ми някаква NOKIA,дето постоянно е в сервиз!Остави ми аз им я давам за едно,те ми я връщат уж оправена пък то друго не и работи!!!Мисля да проверя в защита на потребителите!А доколкото знам както е при теб(като държат апарата повече от 30 дни),би трябвало да ти дадат нов!
Цитирай

София

Мнения: 4
Днес им позвъних и казах, че искам да ми го върнат и представете си какво ми казаха? Понеже се отказвам да ми го ремонтират ми искат такса от 14.90 за "компенсиране на транспортни и административни разходи". Да им платя, че три месеца не са го пипнали?!?
Цитирай

София

Мнения: 3 216
Това, което ти се случва е безумно.Надявам се си пазиш всички документи от покупко-продажбата.Обади се в Комисията за защите правата  на потребителите и се оплачи. Също така виж какво ти пише в гаранционната карта, хубаво е да се четат тези неща, за да знае човек какво може да му дойде до главата.Успех и ни дръж в течение
Цитирай

Sofia

Мнения: 326
Момичета защо не проверите какви са условията за ремонт. На нас ни се повреди фотоапарат и като не можаха да го отремонтират в рамките на 1 месец ни дадоха нов /това ни се случи с 2 фотоапарата и то на различни фирми купени от различни магазини и 2-та пъти ни ги подмениха/. Купихме си принтер и той се повреди още първата седмица. Върнахме го за ремонт след 2 седмици и същата история - не можаха да го поправят в рамките на 1 месец и получихме нов. И с мобилния ми телефон имах проблеми ама ми го върнаха на 29-тия ден за да не ми дадат нов.
Вижте какви са законите при обслужване в гаранция. В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.
Цитирай

София

Мнения: 887
И аз съм имала подобно неприятно преживяване с Германос. Бях купила от тях телефон, който не беше и евтин и се скапа след 6 месеца употреба. Дадох го за ремонт, повися без да ми дадат оборотен и накрая ми го върнаха с обяснението "Телефона не работи, но това не е вследствие на повреда."  Shocked
Цитирай

Mediterraneo

Мнения: 18 362
Германос, Глобул, все тая. Измамници.
Цяла година се размотавах с един калпав Сименс. Давам го за ремонт, връщат ми го след 25 дни. След седмица го нося с друг дефект, пак 25 дни. Поне 5 пъти го носих и ми го връщат без да ми го подменят с нов. И в Комисията се оплаках- нищо не можаха да направят по въпроса, на Глобул всичко им беше изрядно. Накрая просто се отказах и телефона( все още в гаранция) се мотае из играчките на детето.
Цитирай


Мнения: 1 910
И аз да споделя.Миналата година на 22.12 си купих една нокия(платих 250 лв + 12 месеца по 22лв) от магазина на Глобул.Месец март се развали-пишеше на дисплея,че няма сим карта(а то има) и от тука започнаха мъките.Въртяха ме до юни месец,след което писах жалба и молба до Космо България..нищо..Септември ми го върнаха,уж оправен.Наистина проблема беше отстранен,но започна да меши мелодии и картинки(като отворя дадена картинка,да речем почва някаква мелодия).Отново на ремонт..Пак чакане.Началото на декември отидох и направих адски панаир,като им казах,че след 7 дена идвам с адвокат.Какво се оказа-от последния път,когато го оставих НЕ СА ГО ИЗПРАТИЛИ НА РЕМОНТ,А СТОЯЛ В СКЛАДА.Запонаха да ми се оправдават,че е сменен персонала,че имат нов управител,а той не бил запознат..Обещаха ми до нова година на ми дадат нов телефон..Аз чакам..Утре обаче ПАК ще отида...
Искам само да отбележа,че докато ме мотаеха,аз си ПЛАЩАХ вноските!Бяха ми дали един умрял сименс,който се изключваше сам..
ПРОМОЦИИ-ГЕРМАНОС-ГЛОБУЛ-НЕ СЕ ПОДЛЪГВАЙТЕ!!!!
Цитирай


Мнения: 1 910
Забравих да споделя,че ходих при адвокат да ми разясни правата ми в тази ситуация.Той ми каза,че имам пълното основание да съдя Глобул.По принцип 3 месеца след като телефона е бил на ремонт и не е оправен трябва да ми дадат нов телефон или да ми върнат парите.Също така,аз мога да разтрогна договора си към Глобул!!!Но също ми каза,че може да отиде при регионалния,да му обесни и да му каже,че ако не ми се оправи/подмени телефона ще съди Глобул,но имало голяма вероятност регионалния да каже "съди ме" и тогава ще дам много повече пари,отколкото струва телефона Tired
Цитирай

София

Мнения: 122
bonkaivanova, наскоро имах разправия с една количка, действах с адвокат и КЗП.

Научих си урока за правата ми като потребител много добре. Ето какво бих те посъветвала, ако позволиш - напиши една жалба до КЗП, че повече от месец телефонът ти седи рекламиран в Глобул, а те не са взели мерки да го поправят. Можеш да се позовеш на Чл. 113 от  ЗЗП:

(1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Те ще ги глобят и ще ти върнат парите за телефона. А отделно можеш да ги съдиш, ако искаш, но това е най - бързия начин.

П.С. Надявам се, че са ти вписали рекламацията в регистъра:
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

Дори и да не са я вписали, КЗП ще ги глобят и за това, не бой се!  Hug
Цитирай


Мнения: 1 910
bonkaivanova, наскоро имах разправия с една количка, действах с адвокат и КЗП.

Научих си урока за правата ми като потребител много добре. Ето какво бих те посъветвала, ако позволиш - напиши една жалба до КЗП, че повече от месец телефонът ти седи рекламиран в Глобул, а те не са взели мерки да го поправят. Можеш да се позовеш на Чл. 113 от  ЗЗП:

(1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Те ще ги глобят и ще ти върнат парите за телефона. А отделно можеш да ги съдиш, ако искаш, но това е най - бързия начин.

П.С. Надявам се, че са ти вписали рекламацията в регистъра:
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

Дори и да не са я вписали, КЗП ще ги глобят и за това, не бой се!  Hug

Благодаря ти много,написах преди малко жалба.Питеснява ме това,че от Глобула ми поискаха/и аз дадох всичко-кутия,зарядно,гаранционната карта,документа за покупката-касовата бележка.. Tired Аз юли месец писах до Космо България такава рекламация,ама нищо..никакъв отговор...
Цитирай


Мнения: 1 910
 Tired
Цитирай


Мнения: 781
В България например всички електроуреди са с минимална гаранция 2 години, но някои фирми продължават да си пишат 6 месеца и ако не знаеш това след 6 месеца мяташ гаранцията в кошчето и си плащаш ремонта от джоба.


Сигурна ли си? Дали е така наистина? Много неща са с по 6 и 12 м. гаранционен срок... изненадана съм да чуя това  Thinking И следи ли някой за спазването, ако е така?  Whistling
Цитирай

София

Мнения: 122
bonkaivanova,  все пак има ли нещо, с което можеш да докажеш, че си закупила телефона - копия на картата, касовия бон? А отразиха ли рекламацията в регистъра? Вероятно си взела телефона с карта? И съм убедена, че не си била сама, като си ходила да се разправяш.  newsm78

Merlinski, Чл. 105 от ЗЗП
(1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.

А следим за спазването ние - потребителите.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 64 отговора