Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 24 дек. 2008, 11:22 ч.
  • Преглеждания  2 243  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 4
Здравейте!Незнам дали точно тук е пододящо да задавам този въпрос,но бихте ли ме светнали малко по темата..
Пих Ясмин 3 месеца и ги спрях.Първата ми менструация беше нормална.Минаха вече 3 месеца от тогава,на скоро ми се наложи да пия едно хапче за след полов акт,тъй като се съмнявах че може да е станал някой фал,но ми дойте после пак на време.Само че като цяло,след спирането на Ясмин,с изключение на първата ми менструация,цикъла ми каточели свършва доста по бързо от преди.Първите 2 дена е обилно,а после намалиава и става кафеникав,точно като,когато пиех Ясмин.Дали е възможно няколко месеца след спирането на тези противозачатъчни да не ми се е нормализирал напълно цикъла?За уточнение..като почнах да ги пия..не ми спря 1 месец кървенето.
Благодаря ви предварително  Confused

Реклама
# 1
  • Мнения: 165
Темата с Ясмин е малко сложна.Хубави са аз съм ги пила и до колкото си спомням след като ги спрях имаше известно смущение в месечния ми цикъл.Според мен е нормално защото хапчетата работят с хормоните и регулират цикъла дори на тези на които им идва няколко пъти в годината.Различното при теб е че си пила и "Ескапеле"предполагам-медикамент който никога не съм ползвала но съм чувала че смущава цикъла, който пък ти си регулирала и е станала една манджа с грозде, според мен.Най-добре е да се консултираш с лекар за да ти изясни ситуацията.Според мен е нормално след спирането на противозачатъчните да ти върви повече или по - малко, но това е само мое мнение и мое наблюдение не и компетентен отговор на въпроса ти.
Успех и Весело посрещане на празниците.

# 2
  • Мнения: 4
Благодаря ти много:) И на теб весело посрещане на празниците  Simple Smile

# 3
  • София
  • Мнения: 15 570
Пиех преди години други хапчета. Единствената промяна след спирането им беше, че ми идваше на 32-33 дни, вместо на 27-28! Докато ги пиех, цикълът ми беше доста оскъден, после се нормализира, както си беше отпреди да пия хапчетата  Peace
Като цяло съм много против противозачатъчните, щяха да костват живота на най-близката ми приятелка, но това е друга тема!

# 4
  • Мнения: 6 549
Конултирай се с лекар Peace

# 5
  • Там....където всичко е възможно ....
  • Мнения: 694
И аз така мисля PeaceМного е индивидуално за всеки отделен човек Wink

# 6
  • Мнения: 4
Благодаря на всички:)

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт