Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 27 дек. 2008, 19:11 ч.
  • Преглеждания  3 424  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 739
Накратко.........миналата седмица станаха 3 седмици от последниа прием на сина ми на Орунгал и ни посъветваха да направи изследване на чернодробните ензими....защото е възможно да са завишени и ако са - трябва да се приемат лекарства за влизането им в норми. Е, аз не го направих незнам защо........единиа ден си казах че ще ида утре......после си забравих....после се отнесох и.......и сега сина ми трябва да пие антибиотик а аз не го давам ! От страх! Какво може да е станали момичета с черния дроб на детенцето ми, ако ензимите са завишени а аз не съм го завела навреме на лекар????? Мразя се.........отново !  На всичко отгоре в антибиотика пише че повлиява на кръвните резултати така че ако ни предстои изследване да се има в предвид. Което значи че дори да ме уверят че ензимите са завишени от антибиотика аз ще си мисля че е от проблем с дроба. Незнам какво да правя ще се побъркам до понеделник, а детето трябва да пие сиропа.....Обадих се на личниа лекар да му обясня а той изписа подходящ антибиотик който да не влияе на черниа дроб и каза в понеделник да ида за изследвания. Не спирам да мисля, какво може да е станало......този орунгал дали би могъл да нанесе някакви непоправими щети???? Казаха че по-тежките микози дори и на малките деца ги лекуват в кожнана клиника с този препарат....ужас.............

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 739
 Confused

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт