«абравена парола?
или
–егистрирай се јктиваци€ на акаунт

≈л. поща с ко€то се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

ƒа ѕопълнете формата за регистраци€ Ќе ѕродължете с Facebook регистраци€та

Ўев, плетиво и бродери€
0 ѕотребители и 1 √ост преглежда(т) тази тема.
1-6 от 6 отговора

–усе

ћнени€: 48
ћили мами,които обичате да плетете,аз съм начинаеща в плетенето и много искам да оплета терлички на моето момче.”сп€х с малко напътстви€ да направ€ пуловерче и жилетка,но като вл€зох в един руски форум се захласнах по т€хното разнообразие от модели,форми и цветови комбинации!Ќ€мам кой да ме научи,а там не е дадено описание.“ака че мол€ ако н€ко€ от вас може да ми об€сни или даде схема. рачето му е 24-25номер.ј ако сложите и снимки ще е още по-добре bouquet
÷итирай

–усе

http://forum.nanya.ru/index.php?showtopic=17663&st=15
÷итирай

–усе

ћнени€: 1 523
јз плета терлици така.¬ плетаческите теми може да намериш и други об€снени€,но си иска четене.
÷итирай

–усе

Ќамерих само едно подробно описание,но се над€вах на повече разнообазие,нали има различни видове...
÷итирай

ѕловдив

ћнени€: 37
1 ви ред опаци 2 ри ред лице 3 ти ред опаци 4 ти ред лице 5 ти ред лице 6ти ред лице 7ми ред опаци
2 пъти се повтар€ следната плетка
1ви р. 2бр.заедно опаци 1наметка 2бр.заедно опаци 1наметка
2ри р.двете бримки се изплитат опаци а наметката се взима само като конеца минава отзадната страна.
3ти р.лице 4 ти р.опаци

—лед това ако сте почнали с 50бр. изплитате лице само 29бр.30тата бр и 31бр ги изплитате заедно след което се връщате и плетете 11бр. 12та бримка е изплитате с 13та бр. заедни и се връщате плетете 11бр 12тата и 13тата бр.заедно така 9реда докато бримките станат 32 след това доплитате до кра€ на реда
след това се плете 2бр.заедно 1наметка, на следващи€ ред всички бримки се изплитат опаци или лице в зависимост от ко€ страна на терличето сте.
2пъти се повтар€ 1р. 2бр.заедно опаци 1наметка 2бр.заедно опаци 1наметка