Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 28 отговора


Мнения: 0
Всичке знаем,че повече количество естроген=на по-големи гърди.Знаете ли хапчета съдържащи голямо количество естротен или комбинация от прогестерон и естроген?Знам,че е имало,но са спряни от производство.Мисля,че естрогенът бил в шишенце\т.е течен\.Помагайте.
Цитирай


Мнения: 1 266
ясмин...от както ги пия гърдите ми от чашка C станаха на E
Цитирай

Варна

Мнения: 2 258
И аз пих противозачатъчни 3 години, ама от чашка B не съм мръднала. #Cussing out
Цитирай

София

Мнения: 578
 Аз пък се чудя как да намаля малко тоя преливащ бюст...Лятото събирам погледите и  на всички строителни работници от строежите край нас...то е подсвиркване,то са подвиквания... Embarassed
Цитирай

Balchik

Мнения: 1 732
olimpiia,горката ти . Laughing
Цитирай


Мнения: 2 229
Оф, не разбрахте ли, че единственият начин да ти "пораснат" гърдите е - СИЛИКОН. Tired
Цитирай


Мнения: 1 319
ясмин...от както ги пия гърдите ми от чашка C станаха на E

А нежелани странични ефекти /разбирай килца отгоре, буйна растителност и майски пъпки/ имаше ли?
Цитирай

Варна

Мнения: 2 258
ясмин...от както ги пия гърдите ми от чашка C станаха на E

А нежелани странични ефекти /разбирай килца отгоре, буйна растителност и майски пъпки/ имаше ли?
Не съм Jaguie, но ще отговоря аз. Значи аз ясмин не съм пила, а трирегол и такива странични ефекти съм нямала. Даже имах много болезнен цикъл, когато се сети да се появи, но с употребата на хапчетата не ме болеше. Иначе на по-горния пост, да знаем, че само силикон може да ги уголеми. Някои сме ги пили поради други причини, просто исках да кажа, че от противозачатъчни не се уголемяват гърдите.
Цитирай


Мнения: 1 319
Сори, мъжът ми ме разсея.  smihesorry
Досега избягвах противозачатъчните, както личи от аватара ми, но понеже не ми се иска да го дублирам толкова скоро, мисля да започна да взимам. Та реших да се възползвам от темата за малко инфо. Ще съм благодарна ако препоръчате конкретни, преди да се консултирам с гинеколог. А и ако увелича гръдната няма да се оплача...  bombs
Цитирай

Варна

Мнения: 2 258
За препоръки не мога да се наема, мисля, че най-добре е гинеколог да го направи, понеже имам горчив опит. Аз си имах проблеми с цикъла, който е изключително нередовен и ми изписаха преди доста години Триквилар( за регулиране), но нали се прави почивка на известен период от време и в този ми период спрели да ги внасят в България. И в деня който трябва да ги почвам наново(първи ден от цикъла), тръгвам в лудо търсене по аптеките и се оказа, че го няма никъде(добре, че накрая в една аптека ме светнаха, че не се внася вече). Изпаднах в голяма чуденка, звъня на лекаря ми и той ми каза да взема Новинет, но две седмици по-късно както съм на плаж и ООО изненада! Съответно получавам кръвоизлив(излишно е да казвам, че смених доктора. Новата ми докторка каза, че се  е получило така, понеже не били за моя организъм и изобщо не е трябвало да ги почвам, но трявваше да си доизпия опаковката въпореки това, че току така посредата не можело да се прекъсне приема.  #Cussing out И след тези перипетии ми изписа въпросния Трирегол( шарени бяха хапчетата, забелязах, че и предните си бяха шарени). Явно са специално за регулация. Друго което мога да кажа е, че кистите които имах изчезнаха, заедно с болките, а и на всичкото отгоре от 7 дена ми стана 3. Това е моя опит с хапчетата. Но доколкото знам от лекарката ми новите продукти не предизвикват нежелани ефекти като окосмяване и наддаване на килограми, поне на мен за 3 години прием не съм забелязала такъв ефект. Доста дълго стана, дано не съм досадила.
Успех в намирането на твоите противозачатъчни.  bouquet
Цитирай


Мнения: 1 319
Благодаря ти много!  Hug Радвам се, че така си успяла да си решиш проблема. Моя приятелка за съжаление не успя и се наложи да я оперират, но да чукна на дърво сега е ок.
Цитирай


Мнения: 1 266
ясмин...от както ги пия гърдите ми от чашка C станаха на E

А нежелани странични ефекти /разбирай килца отгоре, буйна растителност и майски пъпки/ имаше ли?
не, нищо такова....само положителни ефекти...по-хубава кожа, по-малко окосмяване! не съм и качвала килограми от тях
Цитирай

София

Мнения: 1 679
Ами пила съм Диане 35 и Ясмин, но не ми е пораснал бюстът от тях. Ако решението беше толкова просто - пийте естроген и ще ви пораснат гърдите, то пластичните хирурзи щяха да умрат от глад. Дори и да има някакъв ефект от такива медикаменти, той ще е временен - докато трае приема. Иначе съм виждала в аптека естроген, преди години, но не посмях да си взема.
Цитирай

в града на атомното слънце :)

Мнения: 361
Поликистозните яйчници са нещо нормално за нереждали момичета/жени. Така ми каза моят доктор преди години. Именно от тях и моят цикъл беше нередовен. Пих последователно Диане, Цилесте и Ясмин със съответните почивки, като за преди всяко изписване си правех хормонални изследвания. Те са задължителни, преди да се започнат каквито и да са хормонални хапчета и независимо за каква цел . Цикълът ми беше редовен , на 28 дена, защото пиех хапчета. От Диането бюстът ми се увеличи с 2 см  Peace, но след 6-я месец не мръдна. От другите не съм забелязвала нито такъв , нито други странични ефекти , въобще уцелих шестицата. От един месец съм спряла, защото имам вече други планове и трябва да се изчистя от натрупаните хормони в тялото. Гледам , че цикълът не ми се позабави много, дойде си на време почти, но ще го следя следващите месеци. Друго , което ми каза моят лекар, беше, че при някои жени цикълът се оправя след първото раждане, а  има вероятност и никога да не се оправи, така че...  Whistling. Успех, но моят съвет е да си намериш първо добър гинеколог и той ще ти каже всичко, каквото трябва да знаеш Peace.
« Последна редакция: пн, 05 яну 2009, 12:59 от *Лив* »
Цитирай


Мнения: 12
... хормонални изследвания. Те са задължителни, преди да се започнат каквито и да са хормонални халчета и независимо за каква цел . ... Успех, но моят съвет е да си намериш първо добър гинеколог и той ще ти каже всичко, каквото трябва да знаеш Peace.

Напълно подкрепям!  Peace Приемът на хормонални препарати без предварителна консултация със специалист /гинеколог, ендокринолог.../ е рисков. Индивидуалният опит, резултат и странични ефекти от приема на даден медикамент от други жени не е показателен и не е определящ доколко той е подходящ (или въобще необходим) за Вашия организъм.  Peace

Всичке знаем,че повече количество естроген=на по-големи гърди.

"Повече количество естроген" = хиперестрогенемия - състояние, което независимо дали е причинено от бременност или външен прием на хормони от групата на естрогените (защото са няколко), води до повишен риск от тромбози.

Високите нива на естроген също така са фактор при рака на гърдата, защото голяма част случаите са хормоносензитивни и за да се ограничи растежа на тумора се прилага терапия по потискане производството на естрогените в организма.

Действайте обмислено и информирано и задължително след консултация със специалист, за предпочитане офлайн   bouquet
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 28 отговора