Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 566
Ново двеста при мен. След като преди няколко месеца кървих по никое време и се оказа ,че имам полип, сега пък не ми идва.Значи махнахме полипа и почнах да си пия хапчетата (Жанин). Първият ми мензис беше доста обилен.Следващия месец-нищо.Всъщност само леко зацапване, което почна още при предпоследното хапче и продължи няколко дни. Този месец-пак нищо.Ама тоя път съвсем нищо.Миналия месец направих тест за бременност за всеки случай, но беше отрицателен. Утре ще звъня на докторката , но като знам колко е неоткриваема....Някакви предположения какво може да се случва?
Цитирай

Някъде там на юг...

Мнения: 1 125
Пила съм Жанин и не съм имала подобни проблеми  Rolling Eyes Доколкото знам в листовките на противозачатъчните хапчета пише "Ако не настъпи цикъл през тези ... дни (докато трае паузата, обикновено 7 дни), продължете със следващата опаковка." В този ред на мисли липсата на менструация може и да е нормална, но за твое собствено спокойствие се консултирай с лекар  Peace
Цитирай


Мнения: 2 842
И при мен се беше поучило така докато пиех Дуфастон, макар че не са противозачатъчни.
Консултирай се с лекаря си.

Цитирай
Здравейте.
За постоянство на цикъла пих Линдинет 20,но след година трябваше да си почина.Минаха няколко месеца и сега започнах с Диане.След като свърши опаковката цикъла закъсня с 3 дни.Първо да попитам дали може да мина пак на Линдинет 20?И др.въпрос ми е дали да го започвам на 8-мия ден след последното хапче от Диане или да броя 8 дни от деня на започване на цикъла?
Благодаря Ви предварително.

Цитирай

Някъде там на юг...

Мнения: 1 125
Лакар може да ти каже най-точно и правилно  Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.