Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 6 ян. 2009, 23:35 ч.

Моля за помощ!

  • 1 058
  • 8
  •   1
Отговори
От няколко години си имам приятел.Всичко в секса беше нормално до преди няколко месеца,а сега от началато му е станал и после му спада е не толко много но става мек.Притесняжам се да не е ж мен проблема.Моля кажете някакво мнение  Cry

# 1
  • София,Зона Б-5
  • Мнения: 412
Да отиде на ендокринолог да си изследва хормоните(тестостерона).

# 2
zashto nikoi ne pi6e molq kajete ne6to pove4e mn se pritesnqvam

# 3
  • Мнения: 293
Може да е на психическа основа.Може да е разтревожен за нещо.Може да е физически проблем ( но не вярвам ).Опитай се да му помогнеш.Разбирай го и правете секс.Ще се оправят нещата ! Само не бъди груба с него и не му вменявай чувство на вина-това само ще влоши нещата !

# 4
  • Мнения: 989
Ти него пита ли го за предполагаемите причини? Все пак сте заедно от няколко години, би следвало да обсъждате интимните си преживявания и проблеми преди да хукнете за съвет по форумите. Нямам предвид да го заклещиш с бухалка в някой ъгъл, подходи деликатно, за да получиш искрен отговор.

# 5
  • Мнения: 1 431
Е как ще е в теб проблема, като на него му спада. Simple Smile
Може да е стрес, може да е умора. Ако е инцидентно - на всеки се случва. Особено ако е над 35-40. Може да си е хванал друго гадже и тя да го мори Simple Smile
А може просто да му е минала тръпката от теб.
Ако се е повторило няколко пъти - най-добре говори с него да отиде на лекар андоролог. Само че по-тактично - темата е много чувствителна за повечето мъже.

# 6
  • Kопенхаген
  • Мнения: 667
Да отиде на ендокринолог да си изследва хормоните(тестостерона).
Мисля че e за андролог по точно...или един разговор за установяване на причините по добре...

# 7
  • Мнения: 2 361
Да отиде на ендокринолог да си изследва хормоните(тестостерона).
Мисля че e за андролог по точно...или един разговор за установяване на причините по добре...

Peace

Консултация с андролог. Той също може да назначи изследване на тестостерон / приятелят ти може и сам да си го пусне в някоя читава лаборатория/.
Понякога физиологични причини водят до намаляване на тестостерона в организма. Нищо страшно, проблемът е решим.
Първо, обаче, трябва да изключите евентуални проблеми на психологична основа.

Последна редакция: чт, 08 яну 2009, 00:35 от [X]_Hope_

# 8
  • София,Зона Б-5
  • Мнения: 412
Намаляла ли е спермата като количество,ако не е най-вероятно проблема не  е физиологичен а психически?

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт