Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 7 ян. 2009, 17:33 ч.

Регулон и проблеми с цикъла

  • 1 102
  • 3
  •   1
Отговори
  • Лондон
  • Мнения: 61
Здравейте! Имам нужда от съвет. Проблемът е следният: след раждането на второто ми дете(03.07.2007г.) по съвет на гинеколог, започнах прием на противозачатъчни Cilest. След около 1г. прекъснах приема за почивка, пак по съвет на гинеколог, а от 29.12.08г. започнах прием на Регулон, като първата таблетка е взета в първия ден от цикъла. Но до днес (7.01.09г.) - 10 ден-все още имам цикъл, и то обилен, което е притеснително. Каква може да бъде причината и колко още е нормално да изчакам?
Благодаря предварително!

# 1
  • Мнения: 116
Преминете отново на цилест.

# 2
  • Лондон
  • Мнения: 61
Благодаря Ви, д-р Лачев!

# 3
  • Мнения: 32
здравейте, , извинявам се,че ви притеснявам,но исках да разбера дали е нормално: пих дуфастон 10 дни за регулиране на цикъла и след като ми дойде започнах регулон,но на 2 ден ми спря кървенето и ми се поду корема и гърдите,а зърната са ми зачервени ,дали е нормално това и дали е заради приема на тези хапчета?

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт