Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 ян. 2009, 09:18 ч.

хапчето ескапел

  • 702
  • 1
  •   1
Отговори
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 117
 ooooh!наложи ми се на 2януари да вэема ескапел беше ми свършило на 28декември на 5ти януари пак имах цикъл 4 /5 дни обадих се на гинеколога ми каза че е нормално но  ме притеснява друго че сега имам болки в яйчниците в кръста като правихме секс пак много здраво ме прониза болка в яйчниците до сега никога не ми се е случвало и имам чувство че всичко ми се разбърка от както вэех това хапче някои друг имал ли е такива болки

# 1
  • София
  • Мнения: 8 013
Пила съм го, но без никакво проблеми. Иди на лекар.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт