Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
Много спешно ми трябва помощ,надявам се някой да ми отговори.Преди време взех контрацептив Ескапеле.# дни след това отидох на гинеколог(не и казах за хапчето)прегледа ме,всичко беше ок,но ми взе цитонамазка.Вупроса ми е може ли това хапче което съм взела по някакъв начин да повлияе на резултатите ми от цитонамазката ми? Моля ви,трябва ми спешно,много съм притеснена...

Последна редакция: пт, 16 яну 2009, 23:52 от tedito88

# 1
  • Мнения: 287
Обикновенно лекарите,които гледат цитонамазките искат гинеколозите да пишишат дали пациентката е вземала някакво хормонално лечение-следователно може да има някакво значение че сте вземали Ескапер,но та не е решаващо за резултата от цитонамазката.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт