Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Razgrad

Мнения: 1
Близо две години пия Диане 35 по лекарско предписание. Лекарят ми каза преди два месеца, че мога да ги спра. Само, че аз имам едно притеснение - какъв ще е ефекта от спирането?  Confused
Преди да почна да ги пия - имах много болезен и нередовен цикъл, но откакто ги вземам не усещам нищо. Сега общо взето ме е страх да не се повтори страта ситуация. Моля за съвет и мнение
Цитирай


Мнения: 2 846
Всеки организъм е различен.
На всеки се отразяват по различен начин.
При мен не е имало променя.Болката си остана същата.
Цитирай

в страната на чудесата

Мнения: 117
энам че е хубаво да се правят почивки Naughty
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 473
А ти искаш ли да ги спреш? Лекарят ти е казал, че може, а не, че е наложително, нали?
А иначе, докато не пробваш как ще е без тях, никой не може да ти каже предварително.
Цитирай

София

Мнения: 29 941
Диане не съм пила. Пих други. Нямах никакви проблеми при спирането им. Не намирам разлика в МЦ преди и след спирането на хапчетата (по отношение на болката).
Цитирай


Мнения: 1 263
при мен също нямаше разлика по време на и след употребата на противозачатъчни, само че аз пиех Новинет, а не Диане  Peace
Цитирай

София

Мнения: 3
Diane 35 са с високо съдържание на хормони. Ако ти се отразяват добре, не виждам проблем да ги взимаш, но все пак можеш да се консултираш с лекаря за други, с по-малко химия. За противозачатъчните има различни теории. Тази, която на мен ми се вижда най-реална, е че нормалния срок за взимане е 9 месеца и след това поне месец почивка. Противозачатъчните "лъжат" организма, че е бременен, а на организмът това му се струва нормално в рамките на 9 месеца.
п.с.: аз лично от диане имах страничен ефект - петна по кожата на лицето, но се оказа, че и други противозачатъчни ми се отразяват така...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.