Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 22 ян. 2009, 21:14 ч.
  • Преглеждания  452  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
здравейте. напоследък имах неприятен сърбеж и зачервяване в интимните части, оказа се че са гъбички, една приятелка ми препоръча Микодермин, мажа се от 2 дни, и когато се намажа за около 5 минутки щипе, искам да попитам ако някой го е пробвал, нормално ли е да щипе ?

Реклама
# 1
  • Мнения: 7 471
Да не би да ти щипе заради обезкосмяването?

# 2
амии тези дни откакто започнах да се мажа не съм се обезкосмявала, макар че май съм се порязала на едно място, но там не се мажа върху него  Rolling Eyes

# 3
  • София, в планината
  • Мнения: 3 695
как може да се лекувате така, отиди на гинеколог

# 4
  • Мнения: 7 471
Има и друга тема тук. Всички са с гъби Sick. И май никой не е успял да се излекува.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт