Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 548 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 34 отговора

пловдив

Мнения: 243
Здравейте мили мои! От 2 дена изпитвам кошмара с кашоните,чувалите и т.н. за да стигнем до заветната цел с преместването!
Имам много идеи но бих се радвала да почерпя и малко вдъхновение от други в моето положение Smile,а и не само!
Заповядайте на всички креативни личности   bouquet
Цитирай

София/Осло

Мнения: 4 542
Понеже много съм се местила...за мен най-добрия начин е с номерация на кашоните и списък на съдържанието на всеки един  Peace
Ако това е идеята на темата де  Thinking
Цитирай

София

Мнения: 6 492
При преместване от 1 апартамент в друг трябваше да разчистя и подредя всичко сама. Дъщерята тогава беше 12 г и много не можеше да помогне. Взех решение всичко, което не съм ползвала повече от 6 месеца да оставя до кофите, който го хареса - да взима. Разчистих много боклуци така, опаковах само най-необходимите неща и хамалите дойдоха. След пренасянето - отваряхме кашона и редяхме нещато. Сега пак обмислям да започна разчистване, много ненужни неща май се натрупват в къщи. Хем изхвърлям често.
Цитирай

Pyce

Мнения: 3 378
Преди няколко месеца ми се случи,та ми е прясно още.

deata е дала чудесна идея за надписване на кашоните,защото иначе настава голяма хамалогия.Хубаво е и наистина да разчистиш нещата,които не са ти нужни,няма нужда от тях в новия ти дом.Аз разчистих когато събирах багажа и после още един път когато го подреждах отново.

Най-напред се уверете,че всичко в жилището е оправено,почисти добре и тогава започни да нареждаш нещата,така ще ти е по-лесно.Нашите се нанасясаха стая по стая и беше един малък ад.
Цитирай

пловдив

Мнения: 243
 smile3511  Идеята за надписването е страхотна,проблема е че май трябваше по рано да направя темата,защото вече 2 стаи са в кашони но ще се възползвам за кухнята и спалнята!
Момичвта как смятате целият багаж на веднъж ли да носим или на части и там да подреждам на етапи  newsm78
Цитирай

София

Мнения: 9 014
Първия път, когато се местихме, аз понесох на плещите си мъкненето на целия багаж. Новият апартамент беше вече обзаведен и ми беше лесно - грабвам съдържанието на един гардероб /дрехите, както са на закачалките/, мятам ги на задната седалка на колата и ги отнасям в новото жилище. Там ги закачам направо в съответния гардероб. По същия начин с чиниите, книгите, обувките, красотичките....
Втория път решихме, че е по-добре да наемем камион и да натоварим всичко. Първо, че ни трябваха неизброимо количество кашони, за да съберем вътре всичко. Пренасяхме и някои мебели, така че на новото място се получи страшна мацаница - двама майстори сглобяват мебелите, четирима хамали качват багажите, а аз, всред цялата тази бъркотия се опитвам да наместя всичко така, че да имам достъп до всички стаи и до всички шкафове и гардероби. Вярно, че пренесохме всичко за два дни /а не за 10 дни, като при предното местене/, но подреждането се проточи със седмици.
Цитирай

Sofia

Мнения: 280
.........
Момичвта как смятате целият багаж на веднъж ли да носим или на части и там да подреждам на етапи  newsm78


Човек разбира какво количество багаж е събрал едва когато започне да се мести. Аз си мислех, че ще ми е лесно, защото имах само багаж/дрехи, един матрак на големия и кошарата на малкия.   #Crazy  Никаква техника, никакви мебели, никакви чинии, чаши и тенджерки ..... в по голяма заблуда никога не съм била. В крайна сметка се получи с надписани кашони, складирани в гаража ни. Така боклуците отидоха направо на боклука, преди да ги кача в апартамента, най важните неща бяха подредени първо, а това което оставаше, не ми се пречкаше. Качвах багаж и сама по едно две кашончета на етапи и подреждах, след това пак и така. Не става по бързо, но подреждането отнема време така или иначе. Така че моето мнение е - на етапи е по добре.
Цитирай

There I was on a July morning ...

Мнения: 2 454
Пренасянето извършихме наведнъж, ползвахме хамалски услуги. Всичко беше в надписани кашони и пликове. Подреждането стана малко по-бавничко. 
Цитирай

пловдив

Мнения: 243
Мисля да пренеса всичко и после като Mds  кашонче по кашонче! А сега ще ви покажа някои от идеите за красотийки,снимките са от списания и не са много стока Embarassed покажете си и вие специалните кътчета от дома!









« Последна редакция: сб, 24 яну 2009, 18:01 от Лиленце »
Цитирай


Мнения: 4 302
И ние като МДС се пренасяхме с тази разлика, че мъкнах и чинии, тостери, хлебопекарна, робот, гофретник и ...и...и....почти целия свят:)
Най умния съвет, който получих, беше да опаковам една "спешна чанта"- по един кат дрехи + още един който да става за работа, няколко чинии, вилици и чаши, четките за зъби и паста. Евентуално ако детето ти е малко като моето- няколко памперса.  Нещичко за хапване. Нея пренасяте първо и слагате на видно място.
Дори и хаосът да стане огромен, знаете че ще можете да се изкъпете и легнете, че ще може да хапнете спокойно.
Цитирай

София

Мнения: 1 960
Ние вчера започнахме поредното местене. Вече толкова пъти сме го правили, но пак ми е неприятно. Крепи ме факта, че отиваме на по-хубаво място. Наистина е най-добре първо да се почисти основно новото жилище и тогава да се пренася багажа. Първо пренесохме нещата, които не са ни нужни в момента - новогодишна украса, летни дрехи и обувки и разни други дреболии. За днес съм си оставила основно неща от кухнята, които не са много. Общо взето бързо се справихме, друг е въпроса, че после поне една седмица ще пререждам багажа докато намеря най-подходящото място за всяко нещо. Всъщност пренасянето от един апартамент в друг си е песен в сравнение с пренасянето от една държава в друга, но имам още време докато настъпи този момент.  Smile
Цитирай


Мнения: 7 413
При ремонта на нашия ап., оставихме поставянето на первази, корнизи и разни др дреболии за "после"...е, това после така и не дойде Mr. Green
Та съвета ми е-правете нещата до край Wink
Наистина багажа е мноооого ooooh!-и аз бях онемяла колко изкарахме от 2 стаи....а после пак трябваше там да го съберем Whistling
Оптимизирах максимално мебелите и пространството-спалнята е с механизъм за повдигане и отдолу събирам доста неща, които не се налага да прибърсвам всяка седмица Crazy Половината от дивана е на същия принцип; една част от кухненските ни шкафове са до тавана, но разположението го позволява Peace
Сега, понеже ми е тесен трикрилния гардероб Blush, ще правя един с р-ри 2.70/0.65м Mr. Green

Вземете си мокри кърпи /бебешките по 80бр/ за бърсане на прах /и не само Wink/-лично на мен мн ми допадат като аромат на АRО в МЕТРО /около 1,70лв/оп/, така си спестявам постоянното ходене до банята за да пера парцали Mr. Green

Цитирай

София

Мнения: 2 590
Ако имаш тази възможност, местете се на части... Имам опит и от двата варианта, когато се местиш наведнъж, после не можеш да си намериш нищо, колкото и добре да си надписвал кашоните...Моите ги правих по помещения - кухня, спалня, баня и т.н. Спомням си, че се местихме един уикенд, в понеделника бях стигнала до такива абсурди, че не мога да си открия дрехи за работа, обувки и т.н. Живеех като на палатков лагер, че на нас и мебелите ни не бяха готови, а трябваше да освобождаваме квартирата...
Задели си някъде кашонче с дрехи, защото такъв старт на седмицата е доста изнервящ.
Цитирай


Мнения: 2 882
Мдаааа беше преди 8 г ,но още ми стои неприятното усещане.
Ако се спрете на варианта камион+хамали брой кашоните....ако можеш.Аз бях номерирала всичко и го пренесаха в един ден на два курса,но така претъпкаха камиона,че изглежда нещо е отлетяло на пътя newsm78 Липсваха ми 3 кашона.Не е кой знае какво ,но в единия бяха всички прибори за хранене и то хубави,ножове,черпаци....всичко накуп.Сега ми е смешно,но тогава  #Cussing out.Лошото е,че не се усетих на време,а и да се бях усетила......нямаше да ми ги върнат.
Цитирай


Мнения: 1 845
ние се преместихме преди 1 месец,така че ми е много познато.. Laughing
никой от познатите ни не вярва..но истината е,че багажът ни с мъжа ми го събрахме и премесохме двамата точно за една вечер.всичките ни приятели се бяха подготвили да ни помагат в пренасянето,защото знаят колко вещи имаме,и когато разбраха че вече е пренесено и то за 2-3 часа.. Shockedвярно,че беше малко калпава работа-просто взехме много кашони и почнахме шкаф по шкаф и гардероб по гардероб да изсипваме в кашоните..после в колата и на няколко курса всичко беше готово.подреждането ни отне също няколко часа,не повече.мога да кажа,че мислех,че ще е голяма врътня..а то се оказа много лесно Laughing
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 34 отговора