Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 26 ян. 2009, 00:05 ч.
  • Преглеждания  1 072  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 215
Здравейте , тази година синът ми ( 3 г. ) пи 3 месеца Бронхо ваксом до м. декември включително , после бяхме в болница с пневмония и ни изписаха Рибомунил . Реално почивката между двата препарата е около месец . Има ли някаква опасност за детето от предозиране , тъй като и двете лекарства са с подобни съставки ? Да продължа ли да давам ли Рибомунила ( изпил е 4 дози )  ?
Благодаря Ви !

Последна редакция: пн, 26 яну 2009, 00:29 от Tedi\\

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Мисля, че трябва значително по-голям интервал. Поне 3 м.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт