Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 ян. 2009, 01:11 ч.
  • Преглеждания  525  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Здравейте,
Ходих на гинеколог, след като ми направи изследвания и ме прегледа се установи, че имам кистички на единия яйчник и увеличен хормон Dhea-s. Изписаха ми да пия Ясмин. Приемам го за първи месец, започнах да го пия в началото на менструацията. Пия го вече 10 дни, но кървенето не е спряло. Това нормално ли е?

Реклама
# 1
  • София/Света на Диска
  • Мнения: 3 831
Най-добре да се посъветваш с гинеколог.
Нормално е при промени в синтеза на хормони да се променя и цикъла, но най-добър отговор можеш да очакваш от гинеколога си.
Дано всичко да се оправи.   Praynigbouquet

# 2
  • Мнения: 2 870
Ако за първи път пиеш Ясмин е нормално да кървиш, но ако е съвсем малко.
При мен се получаваше в продължение на 3 месеца, докато свикне организма с хапчетата.

# 3
  • София
  • Мнения: 7 071
Пия го вече 10 дни, но кървенето не е спряло. Това нормално ли е?

Прочитайки темата за Ясмина - нормално е.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт