Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте. Имам проблем и ако някой е имал подобен , моля дайте ми съвет. Цикълът ми закъснява вече две седмици, като на седмият ден от закъснението си направих тест за бременност,който се оказа отрицателен. Ходих два пъти на гинеколог, защото имах и гъбички. Тя ме гледа с трансвагинален хограф, каза че всичко ми е наред, че матката е с нормални параметри. Предписа ми Дуфастон за 7 дни х 3 таблетки и каза като ми свърши цикъла да отида пак на преглед и да направим хормонални изследвания. Пили ли сте това лекарство и кога горе-долу ви е идвал цикълът? И дали може тестът да се е оказал грешен на 7 ден след закъснение и гинеколожката да не е видяла наличието на бременност? Направих си Шуър чек, само една чертичка беше. Много ми е притеснено, моля споделете вашето мнение.
Цитирай
Здрасти! И аз съм в абсолютно същата ситуация в момента, но още не съм ходила на доктор. И аз направих 3 теста и бяха отрицателни, но цикъл нямам. За пръв път ми се случва и съм доста притеснена, а и искренно се надявам, че не може и трите теста да са неверни.Не мога да ти помогна със съвет, но те моля да споделиш после каква е развръзката. Успех!
P.S. И аз съм чувала, че може да е хормонален дисбаланс, а може и просто от някакъв стрес и нерви.
Цитирай
Трябва да ти дойде до 3 дена след като спреш Дуфастона. Знам, че на бременни също изписват дуфастон, но нямам идея в какви дози, така че вероятно лекарката се е съобразила и с този вариант.
АКо втори тест ще те накара да се успокоиш - направи го.
Цитирай
Разбира се, ще пиша за развръзката. Augusten съветвам те и ти да отидеш на лекар, за да те успокои най-малко. Понеже аз имах и течение около 5 дена, после ми започна сърбеж и дискомфорт и отидох на АГ. Когато ме гледа на ехограф ми каза, че това течение се е появило в следствие на спадането на нивото на хормоните и нямало да ми се случи пак, скоро. Дано целият проблем да е само в хормоните. Иначе като спра Дуфастон–а ,ако не ми дойде до 3 дни пак тест за бременност.  Hug
« Последна редакция: ср, 28 яну 2009, 19:47 от krisito89 »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.