Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 ян. 2009, 09:22 ч.
  • Преглеждания  1 869  Мнения  31  Онлайн  1
Отговори
Момичета здравейте!

Пиша,защото съм доста озадачена от това,което се случва с мен.
Винаги цикълът ми е бил по часовник,28 дни,точно на датата ми е идвало откакто се помня.
Декември пих Ясмин,след като свърших опаковката ми дойде нормално.
Сега Януари трябваше да ми дойде на 19.01.,а днес вече 10ти ден нямам и следа от цикъл.
Не ми идва и не знам какво да си мисля.
Правих тест на 4ти ден от закъснението-отрицателен Cry
Записах си току що час при моята лекарка но е чак за сряда,04.02...а до тогава не знам...
Кажете ми моля ви се какъв е шанса да съм бременна и на какво друго освен на бременност може да се дължи това голямо за мен закъснение??
Не съм сменяла климата нито съм имала някакъв кой знае какъв стрес...

Искам бебе но знам,че едва ли е това.... Sad

Реклама
# 1
  • Бургас
  • Мнения: 345
Да разбираме ли ,че след приема на Ясмин през Декември повече хапчета не си пила?

# 2
  • Мнения: 4 700
Aми може и да си бременна. Но най сигурно е да си направиШ кръвен тест. Той Ще покаже със сигурност дали има или няма бременност.

# 3
  • Мнения: 597
Aми може и да си бременна. Но най сигурно е да си направиШ кръвен тест. Той Ще покаже със сигурност дали има или няма бременност.
Peace

# 4
  • СОФИЯ
  • Мнения: 363
Закъснението може да се дължи на много неща:промени във времето,напрежение,преумора и много други!Не се притеснявай излишно,и при мен са се случвали такива неща без никаква причина!!Но дано да е бременност ,разбра се ако това искаш!!!  bouquet Peace

# 5
Точно така.Декември ги пих,дойде ми цикъл и повече не ги почнах.... Rolling Eyes

# 6
  • София
  • Мнения: 112
Да разбираме ли ,че след приема на Ясмин през Декември повече хапчета не си пила?

И аз се зачудих. Ако не си пила хапчета след последния цикъл е нормално да има отклонения, а цикъла ти е бил по часовник заради хапчетата до момента. Аз като пиех деиствително бях засекла и часа, в който ми идва.

Пусни си кръвен тест, ако си нетърпелива Wink

Успех ти пожелавам   bouquet

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 345
Аз затова и попитах,понеже аз като пиех хапчета преди години ми беше точен цикъла,обаче в момента в който ги спрах пак започна да закъснява, да идва по-рано ,с една дума пак стана нередовен. Закъснението не е основание за големи надежди.Казвам го да не се разочароваш накрая. По-добре изчакай още няколко дни ( няй-добре десетина) и тогава направо отиди на гинеколог.Може да се наложи да продължиш с хапчетата.
Стискам палци да не се налага ,а вместо това  1stroller

# 8
Момичета,

1. Пих хапчета 5 месеца спрях ги. После след 3 месеца започнах пак но ги пих само месец.
2.Цикълът ми е редовен и докато не пия хапчетата тоест откато се помня че имам цикъл...не че ми се регулира от хапчетата само докато ги пия.
3.Закъснението е вече 10 дни, да изчакам още 10,така ли?

 Embarassed

# 9
  • София
  • Мнения: 112
Така и така, доколкото разбрах имаш записан час за преглед, можеш си пуснеш кръвен тест дотогава.

# 10
  • Мнения: 1 745
Най-разумно ми се струва да си пуснеш кръвен тест.

# 11
  • СОФИЯ
  • Мнения: 363
Най-разумно ми се струва да си пуснеш кръвен тест.
Peace Peace Peace Peace

# 12
  • София
  • Мнения: 264
Според мен си вземи обикновен уринен тест, ти си правила на 4-ти ден закъснение , а след теста има още 6 дни. Бягай до аптеката и пиши за резултата. Стискам ти палци ! Peace

# 13
  • София
  • Мнения: 9 954
кръвния тест ще покаже най-точно

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 345
Хм,да ,направи си кръвен тест. Моя приятелка преди 6 години така си пиеше хапчетата,спря ги,закъсня й,направи поне 10 теста,всички отрицателни.не се притесняваше понеже си мислеше ,че е от хормонално разстройство,понеже и преди е имала.Да,ама не. Беше си бременна.Когато отиде на лекар беше вече във втория месец и половина.Така ,че - действай!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт