Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 76 отговора


Мнения: 148
Преди 3 седмици си купих чанта от новата колекция FURLA и при първото слагане й падна копчето, с което се закопчава. Освен това се оказа, че има и дефектни ципове, които щом ги закопчаеш веднага се саморазкочават. Занесох я веднага в магазина и оттам ни вест, ни кост. Днес се обадих и ми казаха, че все още не могат да сменят копчето и че трябвало да проява търпение (чакам ги 2 седмици без да ги безпокоя!). Освен това циповете си били такива и нямало да ми ги оправят. Казаха да съм гледала когато я купувам!
Направо побеснях! В момента съм без чанта и без парите, които дадох за нея.
Ако има и други фенове на тази марка, моля поучете се от горчивия ми опит.
Цитирай

София

Мнения: 390
От кой магазин си я закупила?
Цитирай


Мнения: 148
На Витошка. Всъщност незнам да има друг магазин.
Цитирай


Мнения: 576
Имам две чанти на Furla  и съм сташно доволна, не са мръднали - едната е на година, другата на няколко месеца. Нито кожата се скапала, ципове или копчета. Учудена съм, че си попаднала на такъв ментак  newsm78
Цитирай

София

Мнения: 390
Нали има и в други градове (Варна ако не се лъжа).
Цитирай


Мнения: 148
На мен това ми е шестата чанта - бях много доволна даже ги перях в пералнята. Купувала съм си и портмонета, колани. До сега без проблем. Стана ми неприятно арогантното отношение и че 2 седмици не се обаждат. След моето обаждане сега все пак звъннаха и казаха да ходя да си я взема, но циповете нямало да ми оправят, само копчето!
Цитирай

Belgium

Мнения: 6 796
Имам техни чанти и никога не съм имала проблеми.

Е, не бих ги прала в пералнята, все пак това е естествена кожа, има си специални продукти, с които се поддръжат. Явно си попадна на некачествена бройка.

А магазина във Варна ще го затварят.
Цитирай


Мнения: 148
Знам, че се случва да попаднеш на некачествена бройка, но честно казано очаквах малко по-любезно отношение или поне да ми се обадят. Чаках ги 2 седмици и накрая аз им звъннах, а те ми казват да проявя търпение и да съм гледала по-внимателно като си я купувам. Между другото май цялата серия от този модел им е дефектна (по техните думи). Имайте го предвид, ако си купувате кафява чанта (не я видях в сайта иначе щях да пратя линк).
Цитирай

София

Мнения: 1 150
Не харесвам тази марка, чантите ми изглеждат супер обикновени, да не говорим колко са скъпи.
За половината пари предпочитам да си купя на Sisley или Miss Sixty.
Иначе случката е много неприятна, аз бих си поискала да ми върнат парите или да ми я сменят. Странно ми е как за 2 седмици не могат да оправят едно копче.
« Последна редакция: чт, 29 яну 2009, 14:51 от dollface »
Цитирай

София

Мнения: 1 541
Имам чанти на марката и до сега не съм имала проблеми с никоя. По принцип наистина може да се случи на всеки производител. Проблемът тук обаче очевидно е отново БГ фактора в цялата история.  Tired  Съжалявам, че получаваш такова отношение. Моят съвет е да пишеш за ситуацията на официалният сайт на производителя- не че ще се случи чудо, но все пак....Информирай ги и тези от тукашния магазин, а също така говори с управителя им. Дано се реши скоро проблема  Peace
Цитирай

във Вила Вилекула

Мнения: 1 317
Съжалявам за това, което ти се е случило. Sad
Защо не се обърнеш към Защита на потребителя? Ако не ти сменят чантата, то поне парите ще ти върнат. Peace
Цитирай

София

Мнения: 390
Малко офф - имат ли още намаление на зимната колекция?

Към авторката, бъди настоятелна и изисквай да ти сменят чантата или да ти върнат парите.
"Да си гледала като си купувала" не е довод да ти пробутват некачествен/дефектен артикул.
+ това те го връщат на производител или го бракуват , не е за тяхна сметка т.е.
Цитирай


Мнения: 5 306
От БГ вече не си купувам почти нищо. Е, може на някое измислено намаление да се прежаля и да си взема, ама за скъпи неща, независимо дали са чанти или дрехи, не рискувам от нашите магазини.
Цитирай


Мнения: 148
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.
Цитирай

Belgium

Мнения: 6 796
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.

Освен до КЗП да подадеш сигнал, можеш и да пуснеш писмо до медиите, някой Интернет сайт примерно. Да се пошуми дето се казва  Laughing

Аз пък се дразня на коментари от типа на: "В България всичко е боклук".
Извинявай Мохито, знаеш че не е лично към теб, ти си мой човек  Hug

Но лично аз имам скъпи покупки от България, които са изключително качествени и си струват цената. Просто трябва да се пазарува внимателно, защото тук възможността да те преметнат е по-голяма  Laughing
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 76 отговора