Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора


Мнения: 90
Здравейте!
Проблема ми е в това, че цикълът ми не е както обикновено. Последните дни цвета е много странен - много тъмно кафяво към черно. Защо?  Rolling Eyes
Не е обилно, даже напротив - но защо такъв цвят?
« Последна редакция: сб, 31 яну 2009, 11:21 от violet@ »
Цитирай

в страната на чудесата

Мнения: 117
според мен е нормално и аз съм имала такива случаи не се притеснявай Hug
Цитирай


Мнения: 90
според мен е нормално и аз съм имала такива случаи не се притеснявай Hug
на това се надявам и аз, дай боже да е така!благодаря ти!  Hug
Цитирай

София

Мнения: 10 816
Здравейте!
Проблема ми е в това, че цикълът ми не е както обикновено. Последните дни цвета е много странен - много тъмно кафяво към черно. Защо?  Rolling Eyes
Не е обилно, даже напротив - но защо такъв цвят?

Ако е само последните дни - няма проблем. Просто остатъчната кръв се окислява по-бързо и потъмнява.
Цитирай


Мнения: 90
Здравейте!
Проблема ми е в това, че цикълът ми не е както обикновено. Последните дни цвета е много странен - много тъмно кафяво към черно. Защо?  Rolling Eyes
Не е обилно, даже напротив - но защо такъв цвят?

Ако е само последните дни - няма проблем. Просто остатъчната кръв се окислява по-бързо и потъмнява.
да, последните дни е.през другото време си ми беше всичко нормално.
Цитирай


Мнения: 2 747
Много често оплакване. Не мисля, че трябва да те притеснява.
Цитирай


Мнения: 909
И на мен ми се е случвало  Wink
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Щом в началото е бил добре, а към края се е появил кафявия цвят - нормално е.
Не се притеснявай
Цитирай

Mediterraneo

Мнения: 18 362
Почти всеки път и при мен е така- последните два дни ми намалява много и придобива такъв цвят.
Цитирай

София

Мнения: 7 065
При мен почти винаги в последните дни е така.
Цитирай


Мнения: 17 279
Аз пък съм на по различно мнение от останалите.
Щом досега не е бил такъв цикъла ти е редно да посетиш лекар, може да няма проблем , но може и да има.
Цитирай

Белгия/София

Мнения: 27 528
Нормално е, не се притесявай  Peace
Цитирай

Sofia

Мнения: 8 084
И при мен е така. Peace
Цитирай

София

Мнения: 188
Ако по принцип при теб не е така, най-добре поне се обади на гинеколога си, за твое успокоение. Все пак тук не сме лекари и не се знае на какво може да се дължи такава промяна.
Цитирай


Мнения: 909
Аз попринцип се обръщам към лекар, ако проблемът се повтори. Може да е свързано със стрес, или някаква храна. Ако се повтори отиди на лекар.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора