Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

В центъра на България

Мнения: 961
Здравейте! Втори месец пия Дуфастон от 16 ден на мц 12 дена по две хапчета на ден. Този месец започнах на 24.01, но днес сутринта забелязах леко прокървяване. Съвсем слабо и вече спря, но яйчниците ме болят все едно ще ми идва и гърдите ме болят. Нали Дуфастона е за да регулира цикъла и мисля че не е нормално да ми дойде преди да съм спряла хапчетата? От какво може да е кървенето? Да продължавам ли да пия Дуфастона?

А да пия също така Сеофор защото кръвната захар ми е завишена, Доксициклин - защото при микробиологията откриха микроплазма
Цитирай
Уф, лошо ми става като чуя за Дуфастон. В упътването му пише, че може да предизвика извънменструални кръвотечения, доколкото си спомням. И пише, че в такъв случай трябва да се уведоми незабавно лекар.  И на мен ми се случи същото, уведомих лекарката си и тя ми каза да го спра. След известно време друга лекарка (този път ендокринолог) ми го предписа наново, пак за регулиране на цикъла. Казах й, че не ми действа добре, а тя предположи, че причината е че съм много слаба (като тегло) и ми препоръча вместо по 1 хапче да взимам по 1/2. Отново прокървих и го спрях този път без да питам никого.  Регулирах си цикъла с билкова добавка Витекс. Не знам доколко ти помагам със споделеното, но аз никога повече не бих пила Дуфастон. Кажи на доктора си че кървиш, той ще ти каже какво да правиш.
Цитирай

В центъра на България

Мнения: 961
Много ми помагаш, благодаря ти! Ще се обадя на лекаря си утре, защото сега пак се появи кървене, но малко по-силно, точно като преди цикъл. Утре сутринта няма да го пия. Започнах да се притеснявам.  ooooh!
Цитирай
Не знам дали прегледа и тази статия http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=367096.0

Явно не сме единствени, на които Дуфастона не понася. В никакъв случай обаче не желая да те обърквам и да ти кажа до го спреш, само защото аз или някое друго момиче е решило така. Интересно ми е, ще пишеш ли като се чуеш с доктора какво ти каза.
Цитирай

В центъра на България

Мнения: 961
Днес се обадих на лекаря си и той каза, че най-вероятно е цикъла. Аз не мога да открия логиката, защо тогава го пи като пак си ми идва когато му скимне. Та доктора каза да спра да го пия и да изчакам да ми свърши цикъла, после от 16 ден пак наново.
Мен целия месец ми е такъв с леки болки в яйчниците и гърдите всеки ден, но доктора каза, че това не е от Дуфастона а от Сеофора, който предизвиквал нормална овулация.
Цитирай

В центъра на България

Мнения: 961
Охх момичета не знам какво да мисля вече. Спрях Дуфастона, защото лекаря ми каза, че ми е дощъл цикъла, но вече втори ден ми е съвсем слабо, само като зацапване. Не знам това цикъл ли е или не, а на 3-4 ден трябва да правя хормонални изследвания. Тези дни да ги смятам ли за начало на цикъла или не?
Цитирай

В мечтите

Мнения: 2 343
Сложна работа, едва ли ще ти помогнем, опиши всичко на док и той ще прецени.
Цитирай
Минах по този път и това, което пише Пламс ми звучи доста познато. Според мен това кървене вобще не е цикъла ти, а страничен ефект от Дуфастона и съм по-склонна да мисля, че не би трябвало да започваш да броиш дните, за да си определиш дата за хормоналните изследвания. И откъде пък разбра доктора ти, че ти е дошъл цикъла? Нали би трябвало той да дойде след като спреш приема на лекарството, а не междувременно. Има доста възможни причини една жена да кърви и не мисля, че по телефона се определя дали кръвотечението е менструално или извънменструално.

Исках също да те попитам преди да ти назначи Дуфастона доктора погледна ли ти скорошни изследвания? Забелязала съм, че много лекари предписват това лекарство за нормализиране на цикъла, без да са назначили изследванията. На мен лично по тази схема ми го предписаха трима лекари в София и един на морето по време на лятната ми почивка. Само че тези хапчета не са универсална панацея, съдържат прогестерон и не е зле първо да се види дали нивото му в организма е ниско и тогава да се предписва допълнителен прием.

Препоръчвам ти отново билковите хапчета Витекс, ако наистина проблема ти е хормонален. Ако си от София фирмата производител има магазин на ъгъла на Позитано и Борис (в сградата на централата на БСП). Ако не превишаваш дневната доза дори и да не ти помогнат няма да навредят, но на мен помогнаха.

 Ако искаш мога да ти пратя и координати на последната ми гинеколожка, за която мога да гарантирам, че е изключителен професионалист.
Цитирай

В центъра на България

Мнения: 961
Дуфастона започнах да го пия преди изследванията, а хормоналните ми са наред. Сегашният ми лекар каза, че тези хапчета са безсмислени при положение че изследванията ма мъжа ми не са добри. Вече не ги пия. Определено не ми действаха добре, защото откакто започнах да ги пия имах постоянни болки в яйчниците и гърдите, 3 месеца ги пих и винаги ми идваше на 24 ден.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.