Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 6 фев. 2009, 09:39 ч.
  • Преглеждания  4 619  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
Здравейте!

Обръщам се към вас с молба за някакво успокоение. Какви могат да са причините за липса на цикъл (като изключим бременност разбира се) при видимо здрава 27 годишна жена, която редовно си пие противозачатъчните таблетки? Този месец просто не ми дойде. Не съм пропускала хапче, не съм пила антибиотици... Имах някакво леко кафеникаво зацапване, но то категорично не може да се сметне за цикъл и вече почти премина. Имам час за лекар чак за другия четвъртък и до тогава ще се побъркам от притеснение. Направих си тест за бременност - отрицателен е. Какво мога да очаквам? Много страшни ли са възможните причини?

Благодаря предварително на всеки отзовал се по темата!

Реклама
# 1
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Аз предполагам, че може да се дължи на противозачатъчните  Rolling Eyes

# 2
  • София
  • Мнения: 2 283
Смяна на режима(хранене,сън,стрес).Много причини има за липса на цикъл.Може да е преумора.

# 3
  • Мнения: 1 140
И  аз  съм  имала  пропуск на  цикъл,след  като  съм  имала  такова  зацапване.Но при  мен  се  оказа,че  имам  образували  се кистички и  на  двата  яйчника.Махнаха  се  с  противозачатъчни.

# 4
  • Мнения: 488
Смяна на режима(хранене,сън,стрес).Много причини има за липса на цикъл.Може да е преумора.
  Peace Само да добавя, че ми се е случвало освен при горните обстоятелства, и при промяна на климата (почивка на море, планина, пътуване в чужбина). Зацапването е няколко дни около нормалната дата, минава седмица или повече и тогава започва цикъла (иначе е 'часовник').

Опитай се по възможност спокойно да изчакаш прегледа, за да получиш отговор на въпросите ти.

# 5
  • Мнения: 2 065
Прилагането на някаква диета също може да е вероятна причина.Имам приятелка,на която и беше спрял цикъла за няколко месеца ,именно заради това,че беше отслабнала много,вследствие на разни диети!

# 6
Лекарката вчера каза, че няма видима причина за липса на цикъл. Нямам инфекция, нямам течение, не съм бременна. Понякога лекарства от рода на Ясмин давали такива странични ефекти, като пропуск на 1 цикъл, но Регулон, които пия аз, били добри и не би следвало да се случва. Разпитва ме за съпътстващи лечения (каквито аз не провеждам) и в края на крайщата заяви, че е възможно да е от стрес. Видя на ехографа чудесен фоликул, който всеки момент ще се спука и ще настъпи овулация, така че очаквам редовен цикъл след 10-14 дни, след което отново си продължавам с Регулона. Изписа ми Дуфастон за 10 дни и каза, че като го спра, ще ми дойде, но предпочитам да не го пия и да изчакам нещата да се случат по нормален начин. Все пак веднага щом съм спряла лекарствата, тялото ми е произвело фоликул, който ще се спука всеки моомент, значи мога да очаквам и нормален МЦ след това.

Благодаря много на всички за отзивите по темата!  bouquet

# 7
  • Мнения: 2 110
Стрес, диета, може би бременност /ако теста не си го направила правилно или е рано да се установи/, хормони !

# 8
  • София
  • Мнения: 11 077
Понякога лекарства от рода на Ясмин давали такива странични ефекти

Глупости. От 100 години пия Ясмин - нито ми е пропускал цикъл, нито имам странично кървене.

# 9
  • София
  • Мнения: 297
Моят проблем е малко по  ми с 1 седмица,преди 2 дни направих , сега съм взела още 1 за утре сутрин, но при положение че никога не ми се е случвало с толкова много време закъснение много се притеснявам.миналият месец ми закъсня с ден два поради стрес от изпити,но сега ми се струва по страшно.Притесних се да не би да съм бременна, но теста бе отрицателен, а за диети имах 1 2 разтоварващи дни, един от които на течности.И понеже не съм в града си не знам нито къде да ида на лекар нито какво да правя изобщо а притеснението ми се увеличава  Cry

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт