Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора

София

Мнения: 18
В края на август м.г. си купих сандали от магазина на фирмата в ЦУМ. Още след първото обуване се наложи спешно да се прибера вкъщи, защото за около час ходене краката ми бяха изранени и буквално не можех да ходя! Когато ги занесох в магазина, продавачката заяви, че политика на фирмата е да не връща пари и да не заменя обувки?! Обадих се на собственика - КОСТАДИН МАРИНОВ, който се държа доста нагло и заяви, че обувките са ръчно изработени в Португалия и нямало как да не са удобни. И освен това не мога да очаквам от евтини обувки /95.00 лв.!!!/ нещо изключително. Изобщо не вярвам, че това е така, мисля, че обувките са китайски, а името на "марката" е ясно откъде идва.  Понеже нямам намерение да държа 95.00 лв. в шкафчето за обувки, подадох жалба до Комисията за защита на потребителите. Но за съжаление те само пишат писма и казват, че нищо не могата да направят. Така че, скъпи мами, не се лъжете и не купувайте MARINO COSTA!
Цитирай


Мнения: 1 266
Защо смятате, че ако на вас не са удобни, така ще е с всички хора? Аз също съм купувала неудобни обувки, но не мога да кажа на всички не си купувайте от тях! Нещата са много индивидуални!
Цитирай

София

Мнения: 4 978
Подкрепям мнението, че не може да се обобщава.
Въпреки това съм купувала обувки от тази марка, при това доста по-скъпи, и също не са ми удобни.
А капачката на тока на едната обувка падна в първия час на първото обуване.
Цитирай

София

Мнения: 578
 Ха,аз в една тема в клюкарника се оплаквах от нагло поведение на собственика на магазина,само дето не споменах,че ставаше дума точно за Марино Коста...в темата за неприятните случки с продавачки май беше...
Цитирай

Варна

Мнения: 338
Наистина е много обидно държанието на някои продавачки или собственици на магазини ooooh!.
А за въпросната марка, преди няколко години си купих сандали от там. Струваха около 50 лв., но тогава хич не бяха малко(преди 8-9 год.). Имаха гаранция 1 месец, но след 2-3 седмици се разлепиха. Естествено ходих да правя рекламация. Продавачката най-нагло ми заяви, че не е възможно това да са обувки, носени по-малко от месец, и вече да са разлепени. Имах касов бон, гаранционна карта и т.н., но упорито отказваха да направят каквото и да било по въпроса. След доста разправии, след няколко дни, ми ги смениха за нов чифт.
Бяха удобни и наистина ги носих доста(те не се разлепиха толкова бързо). Но от тогава не съм припарвала до магазин с тази марка Sick.
Цитирай

София

Мнения: 18
Обобщавам, защото всеки, който си купи обувки от там, рискува при проблем да се сблъска с некоректно и доста нагло отношение, тоест те работят на принципа - да  вземем парите на клиента и после да си гледа работата. Една реномирана фирма не може да си позволи такова поведение към клиента!!!  А относно индивудалното усещане за удобство - от мястото за петата изскочи дървено павоъгълниче, от което получих мазол на петата, можете ли да си представите?!Не говоря за раните на пръстите и от вътрешната страна на глезена...Още нещо - подметките започнаха да се изтриват! и това от  едно ходене в рамките на час. Не мисля, че е норамлно и не мисля, че е редно такова поведение от фирмата - тоест нищо не заменяме, пари не връщаме, искат винаги да са на печалба! Докато позволяваме да ни правят на идиоти, те ще си печелят...
Цитирай
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.
Цитирай


Мнения: 11 173
Уважаеми г-н Костадин Маринов....навсякъде в нормална Европа можеш да върнеш стоката в 7-10дневен срок, без никакви обяснения. Като съответно или ти връщат парите, или можеш да закупиш стока за същите пари.
Съжалявам много, но само в БГ се шири тази простащина, че веднъж закупил стока не можеш да я върнеш.
Смятам, че е крайно време необходимите органи да се сезират за това и да се направи нещо по въпроса за защита на потребителите. Не само да има комисия, която никаква работа не върши, освен да отговаря че - нищо не може да направим.
А къде са правени обувките, в Китай, Патагония, Португалия, или не знам къде си още няма никакво значение.
Цитирай

София

Мнения: 578
Хе-хе...Много навременен отговор от "Костадин Маринов"Smile) Да беше поизчакал да мине поне цяла година...
Цитирай

UK

Мнения: 1 554

От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Като изключим неприятното съответствие в името на управителя на магазина и марката обувки (Марино Коста- Костадин Маринов), което е не само смешно, но и подигравателно, както и квалификациите и долните опити за клюкарстване на дребно по адрес на клиентката, има нещо друго, което не разбирам. Как може тази марка обувки да бъде представена само в България, и как може тези така добре ръчно изработени обувки да нямат уебсайт, или поне да фигурират в някой международен сайт, защото поне aз  ги видях само в български такива, и то стари...Ужасно отношение към клиентите, направо съм потресена!Слава богу, че имам щастието да си купувам обувки от друга страна, защото в България политиката на магазините за обувки почти навсякъде е същата като на Марино Коста или каквото е там...
Цитирай

някъде, там...

Мнения: 224
Имам приятелка, работила на въпросния щанд във въпросната фирма. Напуснала след няколко месеца, поради лошото отношение на управителя към тях и клиентите  ooooh! Общо взето, това което ми е казвала, се припокрива  с мненията от форума.
Цитирай


Мнения: 60
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Това, което сте написал, ни убеди НИКОГА да не пазаруваме от Вас.
Не се прави така,драги! Naughty
Пробвайте да се образовате, да поработите в чужбина (обезателно като консултант на дамски обувки) и обезателно минете един курс за работа с клиенти.
След това препоръчвам да преместите магазина на Капалъ Чарши. Там ще върже
Цитирай

Орлов мост

Мнения: 2 575
Хаха - и аз имам приятелка работила при въпросното лице преди 10-на години - все същият непривлекателен и нагъл образ явно се описва и тук.
Никога не съм дори и помислила да пазарувам от обувките му, а цените им определено са били винаги високи за това, което се предлага като дизайн поне - грознички по моето скромно мнение.

А що се отнася до така наречената 1 месец гаранция, която наляво и надясно раздават в магазините ни за обувки - доколкото знам ИЗОБЩО НЯМАТ ПРАВО на това, а са ДЛЪЖНИ за всяка закупена стока ( вкл. обувки) да се дава 2 ГОДИНИ гаранция срещу дефект ( естествено не срещу износване)
Цитирай

Острова на изкушението

Мнения: 121
Момичета, разказахте му играта. Браво!    smile3501
Цитирай

София

Мнения: 1 726
Продавачките от магазина имат завидна памет ... Октомври 2009 г., а помнят физиката на клиентка, закупила сандали през м. август 2008 г.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора