Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 фев. 2009, 14:56 ч.
  • Преглеждания  1 894  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
здравейте, бих искала да попитам нещо.направиха ми инвитро на 13.02, другата седмица трябва да си направя теста, но имам постоянна тежест в корема, като при овулация и ми е подут. това нормално състояние ли е?някой изпитвал ли е такова след инвитро?в момента пия естрофен по 2 таблетки на ден и отделно утрагестан вагинално. възможно ли е да е от тях също? благодаря предварително!

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 893
bdessita ето тук http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=372505.0
 можеш да питаш  и споделяш за всичко свързано с Инвитро.Желая ти успех. Praynig

# 2
  • Мнения: 497
Нормално е.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт