Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 756 отговора


Мнения: 4 700
Време е zа нова темичка. Нека ни е на късмет и по малко нови попълнения да има.   Hug

Ето и линк към тема 2   http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=288938.0

Ето и линк към тема 1   http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236807.0

Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 657
Нека това   е нашата темичка момичета  Hug Hug
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 193
Да се разпиша и аз в новата темичка с пожелание за никакви нови попълнения,а тези,които сме тук,да имаме повече добри новини  bouquet
Цитирай


Мнения: 112
Здравейте мили4ки!Ето ме и мен в новата тема.Отдавна  не съм писала тук ,сега идвам да разкажа как се развиха нещата  с мен до сега..

При първия МРезонанс ми от4етоха 3мм,а при втория след 6 месеца ве4е 4 /4 /5мм,което много ме натъжи.Пролактинът ми

 е 2.6 при реф.стойности от 6-27.Вземам Достинекс по половин табл. на седмица.От време на време

полу4авах и даже все още го имам световъртеж и поради тази при4ина ме изпратиха със снимките на

неврохирург, за да си каже мнението и да види  дали има  опасност за о4ите.Теста за периферното

зрение бе6е добър,но все пак и о4ната лекарка иска6е мнението на хирурга за

по-сигурно.Междувременно цикъла ми  из4езна и след 3 месеца го предизвиках с Дуфастон.Два

месеца добре и после пак страта песен -сега ве4е трети месец  нямам менструация.И така..когато

неврохирурга видя снимките  каза ,4е не вижда аденом нито на първата ,нито на втората

снимка.Казва -това са малки кисти4ки,но не са опасни,затова забравете за проблема,махайте

Достинекса и направте контрола след 2 год. за ва6е успокоение.Много се зарадвах,но ми бе6е и

болно как може 1 година поради неправилно раз4итане на снимка да живея в стрес.Говорих с една

друга лекарка и тя ми каза да не се успокоявам ,т.к кистите били също тумори..Ве4е не знам какво да

мисля...но ре6их да спра Достинекса.Жалко ,4е гинеколога  не ми предложи схема ,а ми каза спирай

го.,и без това  пролактина ти е много нисък.Много добре знам ,4е Достинекс не  се спира рязко.Някой

от вас може ли да ми даде схема за спиране?Сигурно сте писали някъде в темата,но нямам сили ве4е

да 4ета и преживявам ....Благодаря ви.Искам да ви посъветвам тези,които са с аденом ,непременно да

 се консултират с неврохирург ,за да види  самият той снимките.Понякога стават и гре6ки.Аз сега не

знам да се радвам ли да не се ли радвам...Дълго стана..извинявайте ако съм ви отег4ила..Лека ве4ер..
Цитирай


Мнения: 90
Sarrah и аз съм си патила от мнението на лекари по повод аденома. Даже един гинеколог ни в клин ни в ръкав ме прати на операция и не се успокоих докато не се консултирах с неврохирург. Най добре да се видиш и с добър  ендокринолог. От кой град си? Тук момичетата могат да те посъветват към кой специалист да се насочиш. Аз съм от Варна и съм се консултирала с д-р Любомирова и д-р Протопопова и от двете съм страшно доволна.
Ех, дано да е късметлийска новата тема и скоро да си говорим повече за бебета , не за аденоми.
Цитирай


Мнения: 202
Четита нова темичка и от мен! Дано от тук нататък да има само добри новини и много бебета  Laughing
Sarrah, а защо тогава нямаш менструация като нямаш аденом? Аз също преди да ми открият аденома нямах менструация, т.е. имах, но от време на време. Но когато започнах достинекса всичко се оправи. Сега не съм го пила от 21 януари. Спряла съм го от 1/4 на седмица. Другата седмица 6ще правя изследвания да видим как е.  
Лек ден!!!  Hug
Цитирай

Sofia, Bulgaria

Мнения: 83
Здравейте и от мен,включвам се и аз в новата темичка,пожелавам тук да има само добри новини.
Момичета искам да споделя с вас какво ми се случи оная вечер,тръгнах да си лягам и изведнъж получих страхотно сърцебиене,не ми достигаше въздух,изтрапнаха ми краката и ръцете и цялата трперех,как мислите дали е в следствие от аденома или просто нервна кризичка?
  Пожелавам на всички лек ден
Цитирай


Мнения: 153
Здравейте, момичета. Миле, благодарим ти за новата темичка, по - малко проблеми и повече добри новини да има в нея.
Цветиленка за първи път ли ти се случва, да не си се притеснила за нещо? Как е малката Рая?
Приятен и успешен ден на всички!
Цитирай

София

Мнения: 6 118
Благодарности на миле за новата тема!   bouquet Дано в нея преобладават хубавите новини!
Sarrah, съжалявам за твоите неволи. И аз не знам какво да ти кажа, но също като t_pavlova си задавам въпроса: защо нямаш менструация? В повечето случаи аденома влияе точно на цикъла, като единия вариант е да липсва, или да е много на рядко, а другия вариант е да си има цикъл, но да няма овулация. Според мен е най-добре да се консултираш с още един лекар. Относно Достинекса, вземай 3 или седмици по 1/4 таблетка и след това го спри окончателно. Късмет!  Peace
zvetilena, не съм чувала за оплаквания като твоите, предизвикани от аденом. Най-вероятно е нервна криза. Вероятно си преуморена и малко повечко изнервена.  #Crazy А как ти е щитовидната жлеза? Сърцебиенето и треперенето биха могли да са симптоми за увеличена функция на щитовидната жлеза. Но не искам да те плаша.... Дано не се повтаря повече!  Hug
Цитирай


Мнения: 202
zvetilena, и на мен ми се е случвало много пъти. Незнам дали е свързано с аденома или не обаче.
Цитирай

Sofia, Bulgaria

Мнения: 83
Да ви кажа и аз не знам вече какво става,от какато съм родила ми се случва за 4-ти път.Преди да ми намерат аденома всеки ден ми ставаше така и като почнах да пия достинекса това отшумя,да наистина така ми става след като не съм се наспала и съм малко по изнервена,а и това седене във вкъщи още повече ме изнервя.Благодааря на всички
Цитирай


Мнения: 1 295
И аз да се запиша в новата темичка. Дано само хубави неща се пишат вече тук и да няма нови попълнения newsm10.
Sarrah, само след консулт с лекар се спира лекарството и трябва да се наблюдава пролактина след спирането му.
Много  Hug на всички.
Цитирай


Мнения: 4 700
zvetilena , да не би да е от Щитовидната жлеzа?  newsm78

 Sarrah , много е странно това, което описваШ. А теzи кистички, които е видял лекарят всъЩност са аденомът. Някъде го бях чела това, ама не си спомням вече. Дано ми остане време да се поровя. Иначе наистина не zнам какво да те посъветвам.  newsm78 Но zнай, че спреШ ли достинекса трябва много редовно да иzследваШ пролактина.
Цитирай


Мнения: 4
Здравейте, четейки разбирам че доста от вас са си изпатили от аденома на хипофизата и сте доста добре информирани по проблема.Аз също съм със съмнения за аденом или за нещо по лошо:(. Искам само да ви попитам според вас възможно ли е при аденом пролактина ми да е под долната граница, като не съм пила никакви лекарства.Хормоните на щитовидната жлеза са ми в норма, но имам кисти на яйчниците. При рентген на глава се останови че има някакви изменения в турското седло, но разбира се за причината можа само да се гадае.Слава богу нямам главоболие и световъртеж но.... май започвам да се панирам само при мисълта за нещо сериозно.Другата седмица съм на ЯМР във ВМА .
Цитирай


Мнения: 4 700
mimoza_79, аденомът може да е хормононесекретираЩ или да влияе на други хормони и zа това пролактинът да е нисък.  Thinking Не се притеснявай, иzчакай реzултата от ЯМР и пиШи пак. И да има аденом не е фатално, аz си имам вече 11 години и си го отглеждам.  Mr. Green
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 756 отговора