Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт

Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Животни и домашни любимци
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 32 отговора
Здравейте,подариха ми зайче за рождения ден,но аз си нямах и представа,че имат това намерение.Аз съм студент Математика и Информатика в Софийския Университет и нямам НИКАКВО време,да го гледам,а до колкото разбрах било и много сложно,а и нямам и възможност,направо не знам как можаха да ми го подарят без да ме питат...Малко по-късничко ще кача снимки,но накратко:това е клепоухчо зайче,бяло на черни точки и е много палаво,но аз нямам НИКАКВА възможност за съжаление да го гледам.Точно по-тази причина се надявам някой добър стопанин,да го вземе.Благодаря ви предварително.
Снимка: http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/a2577c … bef5/18022009424j
« Последна редакция: ср, 18 фев 2009, 14:40 от predatoralien »
Цитирай

с/у ОколоМръсТното

дай снимки, моля. Very Happy
Цитирай

София

и аз за снимки чакам
Цитирай

През девет форума в десети

Внимавай на кого ще го дадеш, момче! Такова сладко зайче не заслужава да нахрани някоя змия...
Цитирай

Невероятно е. Love Искам да го нагушкам. Hug
Цитирай

София

Последно за кого е таралежа (от таралеж в гащите  Laughing) Имам един такъв хубосник в къщи, ако е мъжко може и да го взема.
Цитирай

az bih vzela zaicheto  Smile i se izvinqvam za latinicata .....
Цитирай

Между Сцила и Харибда