Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 683
Моля, някой запознат с правата и задълженията на на собствениците на кредитни карти ме посъветва по следния заплетен казус. Става въпрос за следното - от години имах кредитна карта Euroline към Пощенска банка и директен дебит към Глобул за плащане на 2 телефона, единият, от които не е на мое име, но аз го ползвах. Бях много доволна, докато не спрях директният дебит към номера, който не е на мое име и който вече не ползвам. Хамалогията по спирането беше огромна - препращаха ме от Пощенска банка към Глобул поне 100 пъти. После се оказа, че на следващия месец са ми удържали по директния дебит 2 пъти една и съща сума - 20.86 ст. за телефона, който не спирам. Разправях се близо 6 месеца по този повод и всеки път малоумните служителки от Пощенска банка ме препращаха към Глобул, от тях да съм си искала надвзетата сума  #Crazy, оттам пък ме връщаха обратно в Пощенска банка и пр., писах жалби, без резултат. Накрая след 6 месеца реших, че ще закривам картата, но поисках да ми възстановят 2 пъти удържаната сума. Попълвах искане за оспорване на транзакцията и за мое голямо учудване след само 3 дни ми се обадиха от Пощенска банка да ми кажат, че сумата ще бъде приспадната от настоящата ми Глобулска фактура, обадих се и в Глобул - потвърдиха. Получавам обаче смс от Глобул, че скоро изтича срока за плащането нафактурата ми - вече бях заявила, че ще закривам картата и предположих, че е блокирана и не могат да изтеглят сумата (преди докато имах директен дебит, подобни смс-и не съм получавала). На 16.02. отидох на каса и платих сумата по месечната ми сметка с приспадната част от удържаната през август 2 пъти сума. На 18. 02. отидох в Пощенска банка, където вече бяха изчислили, че им дължа още 47 лв. и стотинки, понеже имах покупка на изплащане, и платих въпросната сума на касата, за да закрия картата. Накарах  служителката да провери дали има транзакции по картата, тя дори ми показа на монитора, че няма такива, подписах си искането за закриване, срязаха картата пред мен и реших, че най-после проблемът е решен. Да, ама не! Днес пак ми звънят от Пощенска банка да ми кажат, ча на 16.02 от картата ми била изтеглена сума по директен дебит към Глобул, каквато същия ден съм платила на каса в Глобул за текущата ми сметка!!! Звъня в Глобул и от там ми казват, че няма проблеми, така е станало, но въпросната сума ми стои по сметката и ще ми я приспаднат от следващата фактура, дотук, ОК. Обаче от Пощенска банка пак ми звънят да ми се обясняват, че в деня, в който съм закрила картата не били начислили сумата, която от Глобул са изтеглили по директен дебит за сметката!!!  #Crazy А аз отдидох да закривам картата 2 дни след като бях платила тази сума в Глобул и на каса, а се оказа, че същия ден са ми я издърпали и от картата (16.02). Сега от Пощенска банка смятат, че аз трябва да им платя въпросната сума, която Глобул са дръпнали от картата, но аз не съм убедена. Моля, ако някой е наясно с тъпите им системи, да ми пише не е ли редно, при положение, че съм заявила, че ще закривам картата, тя да бъде блокирана? Също така освен в Агенцията за защита на потребителя, къде другаде мога да подам жалба? Благодаря ви предварително, съжалявам, че стана толкова дълго, но наистина случаят е безумен!
Цитирай

София

Мнения: 635
Можеш пак да си пуснеш оспорване на транзакция, но пак ще е чакане и хамалогия. Отделно може пак да те мотаят колкото да не се развеждаш с Пощенска, следващата фактура и следващата...
Но в случая може и Глобул да са виновни, тъй като щом е по директния дебит, парите със сигурност са отишли при тях. Някъде му е края, но къде е сложно..
Цитирай


Мнения: 683
Можеш пак да си пуснеш оспорване на транзакция, но пак ще е чакане и хамалогия. Отделно може пак да те мотаят колкото да не се развеждаш с Пощенска, следващата фактура и следващата...
Но в случая може и Глобул да са виновни, тъй като щом е по директния дебит, парите със сигурност са отишли при тях. Някъде му е края, но къде е сложно..

За Пощенска банка съм сигурна, че искат да не си закривам картата, лимитът е 3000лв. Искам само да разбера дали наистина в деня, когато закривах картата сумата от директния дебит е била начислена в тези 47 лв., които платих, или не?  newsm78 Служителката в Пощенска банка на 18.02 ми показа, че нямам транзакции, как така след 2 дни "изплува" транзакция към Глобул с дата 16.02  #Crazy? Колко време е необходимо тъпите им системи да актуализират данните? Аз нямам намерение да плащам вече нито стотинка в Пощенска банка, да си търсят парите от Глобул, мисля, че съм в правото си, при положение, че към деня на закриване на картата са ми изчислили, че им дължа 47 лв., платила съм ги и си пазя бележките, срязаха картата пред мен, какво повече искат, аз ли съм виновна, че системите им явно са насрани и нещата им не са наред!
Цитирай


Мнения: 3 612
Не мога да ти помогна със съвет, само искам да кажа, че с Пощенска банка съм спряла да се занимавам. Преди години трябваше да си получа един запис от там, не ми го дадоха, защото човекът, който ми го пратил, не бил написал всичките ми 4 имена, а само три. Не можели да бъдат сигурни, че това съм аз, нищо че другите 3 имена съвпадаха напълно. Разправях се известно време с тях, но без успех. Тук в ДЕ също имам вземане-даване с тях и съм изключително недоволна. Пиша писма, разправям се... сега пак чакам отговор от тях, по един наболял проблем...
Цитирай

София

Мнения: 635
Можеш пак да си пуснеш оспорване на транзакция, но пак ще е чакане и хамалогия. Отделно може пак да те мотаят колкото да не се развеждаш с Пощенска, следващата фактура и следващата...
Но в случая може и Глобул да са виновни, тъй като щом е по директния дебит, парите със сигурност са отишли при тях. Някъде му е края, но къде е сложно..

За Пощенска банка съм сигурна, че искат да не си закривам картата, лимитът е 3000лв. Искам само да разбера дали наистина в деня, когато закривах картата сумата от директния дебит е била начислена в тези 47 лв., които платих, или не?  newsm78 Служителката в Пощенска банка на 18.02 ми показа, че нямам транзакции, как така след 2 дни "изплува" транзакция към Глобул с дата 16.02  #Crazy? Колко време е необходимо тъпите им системи да актуализират данните? Аз нямам намерение да плащам вече нито стотинка в Пощенска банка, да си търсят парите от Глобул, мисля, че съм в правото си, при положение, че към деня на закриване на картата са ми изчислили, че им дължа 47 лв., платила съм ги и си пазя бележките, срязаха картата пред мен, какво повече искат, аз ли съм виновна, че системите им явно са насрани и нещата им не са наред!
Плащането с кредитна карта не се осчетоводява веднага, има известен период в който седи само като чакаща авторизация. Т.е. парите трябва да се вземат от картата ти, но още са там. Чрез авторизирането търовецът блокира дадената сума, за да е сигурно, че е си я вземе, а няма да я изтеглиш. И ако служителката е бляла, не я е изчислила към задължението ти. Но по извлечението можеш да си видиш кога си внесла дължимото и дали преди или след това е осчетоводено плащането към Глобул. Но и за тях имай едно наум, никой няма да се откаже от такъв редовен платец, какъвто му осигурява директния дебит.
Цитирай


Мнения: 683
Можеш пак да си пуснеш оспорване на транзакция, но пак ще е чакане и хамалогия. Отделно може пак да те мотаят колкото да не се развеждаш с Пощенска, следващата фактура и следващата...
Но в случая може и Глобул да са виновни, тъй като щом е по директния дебит, парите със сигурност са отишли при тях. Някъде му е края, но къде е сложно..

За Пощенска банка съм сигурна, че искат да не си закривам картата, лимитът е 3000лв. Искам само да разбера дали наистина в деня, когато закривах картата сумата от директния дебит е била начислена в тези 47 лв., които платих, или не?  newsm78 Служителката в Пощенска банка на 18.02 ми показа, че нямам транзакции, как така след 2 дни "изплува" транзакция към Глобул с дата 16.02  #Crazy? Колко време е необходимо тъпите им системи да актуализират данните? Аз нямам намерение да плащам вече нито стотинка в Пощенска банка, да си търсят парите от Глобул, мисля, че съм в правото си, при положение, че към деня на закриване на картата са ми изчислили, че им дължа 47 лв., платила съм ги и си пазя бележките, срязаха картата пред мен, какво повече искат, аз ли съм виновна, че системите им явно са насрани и нещата им не са наред!
Плащането с кредитна карта не се осчетоводява веднага, има известен период в който седи само като чакаща авторизация. Т.е. парите трябва да се вземат от картата ти, но още са там. Чрез авторизирането търовецът блокира дадената сума, за да е сигурно, че е си я вземе, а няма да я изтеглиш. И ако служителката е бляла, не я е изчислила към задължението ти. Но по извлечението можеш да си видиш кога си внесла дължимото и дали преди или след това е осчетоводено плащането към Глобул. Но и за тях имай едно наум, никой няма да се откаже от такъв редовен платец, какъвто му осигурява директния дебит.

В деня на закриването - 18.02 тя ми показа на монитора и наистина нямаше транзакции и аз го видях. Нормално ли е след цели 3 дни да се появи транзакция със дата 16.02.  #Crazy На мен на 20-ти ми се обадиха, че не били начислили директния дебит, това се опитвам да си изясня?  newsm78
Като не им опреснява системата, защо не мога да си изтегля лимита в брой на два различни банкомата 2 пъти за един и същи ден?  Mr. Green Затова си мисля, че нещо ме мотат, няма начин системата на банката да реагира с такова забавяне във времето, виж за Глобул ми е ясно, че там умишлено не ти опресняват колко минути си изговорил...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.