Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора


Мнения: 420
Здравейте! Минавам направо към казуса  Rolling Eyes.
 Имаме сключен двугодишен договор за домашен телефонен пост, сключен с БТК на 23.03.2007г. Решихме, че няма да го подновим. Според договора, ако 30 дни преди изтичането му някоя от страните не заяви друго, се смята за продължен за същия срок. Ние обаче нямаме желание да го подновяваме, т.е. в понеделник (23 февруари 2009г.) ще уведомим другата страна за намерението си.
И тук вече става интересно -  как точно да стане това.
В нашия град няма БТК-център, като най-близкият е на 30км. Предвид усложнената обстановка и фактът, че освен БТК-център, и снегорини нямаме, решавам да се обадя на Центъра за обслужване на клиенти, за да питам дали има начин да си спестя пътуването и евентуално да се уговорим какво ще правим.
"Любезната" другарка ме уведоми, че в тяхната система договорът ни  е регистриран с датата 01.04., т.е. ако решим да подаваме предизвестие за прекратяването му, това трябва да стане на 01 март  Rolling Eyes, като освен това трябва лично да се яви титулярът.
Взех отново да прочета аз договора - сключен е на 23/03/2007г.. Ще цитирам дословно:"След изтичането на срока, за който е сключен, договорът автоматично се продължава за същия период, ако нито една от страните не е поискала прекратяването му с писмено предизвестие, отправено до другата страна 30 (тридесет) дни преди изтичането на срока", т.е. никъде не е упоменато, че титулярът трябва лично да се явява в БТК-център.
Мислих, мислих, и измислих три начина да прекратим взаимоотношенията си:
1. Като пътуваме в понеделник и оправим нещата на място.
2. Като пуснем писмо (препоръчано и с обратна разписка) до БТК с дата 23.02.
3. Като просто спрем да плащаме и теглим една дълга на БТК.
Арогантното отношение на служителката от центъра за обслужване на клиенти за малко да наклони везните към вариант 3, но .... засега размишляваме върху първите два.
Напълно е възможно в понеделник да ни върнат за след седмица (както е според тяхната система, но не и според договора ни), а аз нито време имам, нито желание да пътувам в тези преспи, и най-вече да се разправям. Ако все пак ни върнат, тогава вариант 3 автоматично става единствения избираем.
Имам позната в БТК и зная каква е политиката им относно закриване на тел.постове - по-скоро ще те направят луд, отколкото да се откажат от клиент. Да, обаче това не е мой проблем.
До понеделник има време, ще помисля още един ден.
Вие какво бихте ме посъветвали?
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 259
Рових,рових из сайта и никъде не видях номер на факс  newsm78 за това и явно се ходи лично защото се пуска молба за прекратяване на договора.Все пак ето ти е-майл можеш да пишеш там и те да ти предложат някаква алтернатива:E-mail : hq@btc.bg   
Цитирай


Мнения: 420
Рових,рових из сайта и никъде не видях номер на факс  newsm78 за това и явно се ходи лично защото се пуска молба за прекратяване на договора.Все пак ето ти е-майл можеш да пишеш там и те да ти предложат някаква алтернатива:E-mail : hq@btc.bg   
И аз рових в сайта им, номера на Центъра за обслужване на клиенти го нямаше, от друго място го изрових  ooooh!. Благодаря за е-mail-а   bouquet. Утре ще им пиша, надявам се на чудо, все пак искаме да приключим коректно взаимоотношенията си  Crossing Arms.
Цитирай


Мнения: 643
Въпросът за титуляра се съдържа точно в цитираното от теб: нито една от страните.
 Само бих ти казала, я си представи, че ти имам зъб и отида и поискам да ти закрият телефонния пост, кофти. Затова се иска титуляра.
Цитирай


Мнения: 420
Въпросът за титуляра се съдържа точно в цитираното от теб: нито една от страните.
 Само бих ти казала, я си представи, че ти имам зъб и отида и поискам да ти закрият телефонния пост, кофти. Затова се иска титуляра.

Титулярът е съпругът ми, разбира се, че той ще подпише документите, това е наше желание (т.е. негово - на титуляра)  Peace. Не разбирам поста ти  newsm78.
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 443
Отидете лично с договора. Не разчитай на пощите, нищо чудно писмото да се получи с 1-2 месеца закъснение...  Whistling
30 дни преди изтичането според мен е крайният срок. Не виждам логика да ви откажат да пуснете молбата по-рано.
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 259
Въпросът за титуляра се съдържа точно в цитираното от теб: нито една от страните.
 Само бих ти казала, я си представи, че ти имам зъб и отида и поискам да ти закрият телефонния пост, кофти. Затова се иска титуляра.


Аз затворих моята кредитна карта чрез е-майл.Написах молба в свобден текст,разписах се сканирах и изпратих...Беше ми предложена и опция чрез факс.Аз съм титуляра...Така,че всичко е възможно ако нивото на обслужване е достатъчно добро.
Цитирай


Мнения: 420
Не виждам логика да ви откажат да пуснете молбата по-рано.
Не може  Whistling. Изрично питах госпожата, заради разликата в датите. При положение, че в тяхната система договорът е регистриран на 1 април, не можем да подадем молба преди 1 март, т.е. трябва да го направим точно на 1-ви.   ooooh!
Писмото има клеймо, чията дата се брои по принцип при официалната кореспонденция  Thinking.

Boryana , проблемът е именно в това, че нивото на обслужване е на нула  ooooh!.


Пропуснах да кажа/напиша, че притесненията ми са породени около перипетиите покрай закриването на домашния телефон на баща ми. Тогава ходих с него, и уверявам Ви, емоциите бяха от отрицателни надолу  ooooh! Tired. Усукване, увъртане, разкарване, размотаване и протакане са слаби епитети за това, през което преминахме тогава  Whistling.
« Последна редакция: сб, 21 фев 2009, 23:27 от Танцуваща с вълци »
Цитирай

София /Абсурдистан

Мнения: 2 718
Намери начин да отидете лично и хич не разчитай на пощите. Пуска се предизвестие от 1 месец. Титуляра трабва да присъства лично и да носи лична карта. Ако има някаква промяна на имената / при сключване на договора е записано едно име или фамилия, а сега е с друго например/, трябва да носи и документ и за това, който там на място ксерокопират. Ще те питат за мотиви за отказа. Ако искаш да си спестиш дълга дискусия, казваш, че заминаваш да живееш в чужбина и всичко приключва много бързо. Аз така минах много леко, но иначе въртят и усукват до последно и докато ти спукат нервите.
Цитирай

София

Мнения: 5 770
На 01,03 няма как да прекратите договора - почивен ден е, те не работят тогава  и така ще ви отложат. Може би това целят с датата. Заминавайте в понеделник и си пуснете молба с титуляра.
Като си прекратявах моя договор преди време ми зазота 1 месец срок за размисъл и през цялото време ми досаждаха на моб. тел. с предложения да си останем абонати. Оказа се по-трудно от развод.
Цитирай


Мнения: 40
  Интересно  БТК дават подробно  инфо -как се открива нов телефонен пост и никакво такова как се закрива?
http://www.btc.bg/bg/residental/services/102/
Най-добре на място с титуляра и договора.
Цитирай

Варна

Мнения: 594
  Договор се прекратява лично или с нотариално заверено пълномощно. Защо се учудвате, че се ходи на място, след като сте го сключили по същия начин? Когато променяте абон.план или преподписвате договор за същия той винаги влиза в сила от 1-во число на следващия месец. Затова и датата е 01.04.
Цитирай


Мнения: 420
  Договор се прекратява лично или с нотариално заверено пълномощно. Защо се учудвате, че се ходи на място, след като сте го сключили по същия начин? Когато променяте абон.план или преподписвате договор за същия той винаги влиза в сила от 1-во число на следващия месец. Затова и датата е 01.04.
Хм, лично казваш  newsm78.
Това от сайта им:
"УСЛОВИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА БТК ADSL
ЧРЕЗ СДЕЛКА ОТ РАЗСТОЯНИЕ
......1. Общи положения
1.1. При отправяне на предложение от страна на БТК и на поръчка от страна
на потребителя за продажба на Услугата от разстояние ще се използват
средства за комуникация от разстояние, като:
1.1.1. адресирани и неадресирани печатни материали на БТК;
1.1.2. стандартно писмо на БТК до потребителя;
1.1.3. каталог;
1.1.4. телефон;
1.1.5. радио;
1.1.6. телевизия;
1.1.7. електронна поща;
1.1.8. интернет;
1.1.9. факс;
1.1.10. други, позволени от закона."

Баба ми е на 85 г. живее на село. Има домашен телефон от времето, когато телефоните бяха към Български пощи и същите имаха център във всяка паланка. Ако днес реши да се откаже от телефона си, ще трябва да пропътува 50км. до най-близкия БТК-център.

Срокът на договора тече от датата на сключването му. Кога ще го регистрират в тяхната си система не е мой проблем.

Цитирай

Варна

Мнения: 594
  За договор за дом. телефон или за АДСЛ говорим?  Предполагам договор сте сключили за да получите тел. апарат. Него сте го получили лично, а не по пощата. Договора също сте подписали лично. Докато една услуга не се предостави, самата бланка е само заявление. Договор става след предоставяне на услугата. Пример: Днес подавате заявление за откриване на нов телефон. Да, обаче тои ще се открие по-късно. От кога плащате абон. такса: от датата на подаване на заявката или от датата на пускане на телефона?
Да, ако баба ви иска да си закрие телефона трябва да се яви лично или упълномощено от нея лице. Кмета на селото може да даде такова пълномощно.
  Нямам намерение да споря, просто изказвам мнение.
Цитирай


Мнения: 420
Аз също не искам да споря.
Искам да се възползвам от едно мое право да прекратя взаимоотношенията си с една компания, при това коректно.
При всичките тези комуникации ми се струва абсурдно да загубя цял работен ден (който ще прекарам в пътуване и в спорове със зомбирани служителки) за нещо, което може да се направи от разстояние (какъвто е примерът с услугата ADSL) за няколко минути.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора