Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 603
Привет.
Искам да ви помоля за съвет.
Наскоро пих доксициклин които ми бе предписан от зъболекар, за да се предпазя от евентуална инфекция,тъи като имах хирургична интервенция в устата.
От него обаче ми излезнаха някакви гъбички по главата на пениса и ме сърбят леко.
В  описанието на доксициклина пише че може да се случат подобни неща но не знам с какви лекарства сега мога да ги предотвратя, тоест какви лекарства да пия в момента?
Благодаря предварително.
Чао и поздрави
Цитирай


Мнения: 2 094
Аз доколкото знам за да не ти излязат гъбичики или кожни проблеми да имаш с антибиотика задължително се пият витамини ,особено такива от групата В. Според мен обаче трябва да се консултираш с лекар.
Цитирай

В тъмната гора.

Мнения: 1 229
Отиди на кожен и не е късно да приемаш витамини. ще ти препоръчав витарал с преобладаващ В-комплекс.
Цитирай

София/Света на Диска

Мнения: 3 831
Задължително е приемането на витамини по време на лечение с антибиотици.

Можеш да мажеш с Клотримазол, но трябва и със специалист да се посъветваш на всяка цена.

Партньорката също трябва да се лекува. Добре ще е да мине на преглед при гинеколог. Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.