Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 22 фев. 2009, 18:18 ч.
  • Преглеждания  2 818  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 36
Здравейте момичета!
Искам да ви помоля да споделите с мен за някакви средства за намаляване на неразположението при/ по време и след химиотерапия!
Става въпрос за химиотерапия, назаначена за рак на белия дроб.Жената още при първото вливане се чуства адски зле ( вече шести ден). Повръща почти непрекъснато и нямя никакви сили да стане от леглото. Пие Zofran, който не помага. Всички ние сме доста обезпокоени, защото това е едва първият път...а терапията е назначена за 6 месеца...
Благодаря ви предварително!

Последна редакция: нд, 22 фев 2009, 18:26 от Mia^^^

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 4 106
Малко по-горе в закованите теми има една http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=369598.300
Там всички сме такива. Ела и задай въпросите си там.

# 2
  • София
  • Мнения: 36
Хули, много ти благодаря!Малко по -късно ще вляза за да пиша и питам в темата ви.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт