Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 фев. 2009, 17:59 ч.

Спешен въпрос относно противозачатъчни!

  • 387
  • 4
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 10 860
Момичета, имам следния въпрос:
Пия противозачатъчни (Логест) от 2 години. Нямам проблем с тях, понасят ми перфектно, отвреме навреме цикълът ми започва малко по-рано от края на поредната опаковка (имам предвид преди седмицата за почивка, в която тр. да дойде цикъла).

Този месец обаче кървене започна преди да съм довършила опаковката, оставаха ми още 5-6 хапчета. Продължавах да ги пия, знам че не се прекъсват. Но когато довърших опаковката и започна почивката, цикълът (ако това беше цикъл) спря. По време на седмицата почивка не прокървих. Направих си тест за бременност (естествено в това ми е страха) - напълно отрицателен.
Въпросът ми е - да започвам ли нова опаковка по схемата, с която си започвам всеки път или да прекъсна този месец? Не мога да разбера това кървеме цикъл ли беше или не и защо спря когато започна почивката (именно когато трябваше да е то).

Какво ще ме посъветвате?

# 1
  • Мнения: 21
Според мен това е на хормонална основа.Но все пак отиди на лекар,евентуално да ти смени противозачатъчните.На мен ми се е случвало да ми дойде цикъл при положение ,че ми оставаше една таблетка от блистера /в смисъл изпила съм 20 таблетки/ .След като ми свърши цикъла отидох при гениколога,който ми ги беше изписал /тогава миля ,че пиех Регулон/ и той ми смени вида на противозачатъчните.Не се притеснявай !Желая ти успех!

# 2
  • София
  • Мнения: 10 860
Благодаря ти много за отговора   bouquet
Само че проблема е, че нямам време за гинеколог, днес трябва да започна новата опаковка. И не знам да я почвам ли или не  ooooh!

# 3
  • Мнения: 21
Ето ме пак .Според мен обади се по телефона на гинеколога си .Смятам ,че може да те посъветва ,преди да те е прегледал.Поне ще бъдеш по спокойна!

# 4
  • София
  • Мнения: 10 860
В крайна сметка постъпих както пише в листовката на таблетките. Продължих схемата (имало е нерегулярно кървене, което ми се е случвало и друг път), явно марката не ми понася. Замених с Ясмин.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт