Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 фев. 2009, 20:08 ч.

Повреда на духалка в гаранция

  • 521
  • 3
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 816
Здравейте, днес за съжаление ми се развали духалката, по точно работи 1 минута и спира. Купена е през ноември от магазин Електра. Има 2 години гаранция. Погледнах гаранционната карта, където пише, че сервиза е в квартал Лозенец. Чудя се направо в сервиза ли трябва да я носа или първо в магазина (за да ми дадат някакъв документ???) . Друг въпрос - ако от сервиза поискат да ми задържат гаранционната карта трябва ли да им я оставям. Също какви документи са ми необходими?

Последна редакция: пт, 27 фев 2009, 20:54 от vaflichka

# 1
  • при палмите и алигаторите,FL
  • Мнения: 904
Ние днес си носихме принтера в сервиз, купуван миналата година, обадих се в сервиза/избрах го от гаранционната карта/ и от там ми казаха да занеса гаранционната карта и фактурата/касова бележка/.Сутринта го оставихме и след обяд се обадиха че е готов, в сервиза оставихме само принтер, без документите тях ги показахме само, за мен беше странно че повредата която са отстранили не беше отразена в гаранционната карта, но бях с  малката и не ми се губеше време да ги разпитвам.

# 2
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 444
Обади се на сервиза, питай ги за работното време, питай ги какво е необходимо да се занесе освен гаранционната карта, дали искат и касова бележка (че някои без нея не взимат, а други само на гаранционната разчитат, бележка не им трябва). Там не оставяш никакъв документ, ако им трябва ще го преснимат и ще ти го върнат на момента.

На мен досега никога не са ми отразявали ремонт в гаранционната карта. Само имам спомен за един телевизор, че беше пусната допълнителна бележка с повредата и за пералнята не съм сигурна, там май е отразено. Но за дребна техника май не отразяват, но сигурно си зависи и от сервиза. (Като се замисля у нас май половината техника минава през сервиза преди да й е изтекла гаранцията  ooooh!)

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 816
Обади се на сервиза, питай ги за работното време, питай ги какво е необходимо да се занесе освен гаранционната карта, дали искат и касова бележка (че някои без нея не взимат, а други само на гаранционната разчитат, бележка не им трябва). Там не оставяш никакъв документ, ако им трябва ще го преснимат и ще ти го върнат на момента.

На мен досега никога не са ми отразявали ремонт в гаранционната карта. Само имам спомен за един телевизор, че беше пусната допълнителна бележка с повредата и за пералнята не съм сигурна, там май е отразено. Но за дребна техника май не отразяват, но сигурно си зависи и от сервиза. (Като се замисля у нас май половината техника минава през сервиза преди да й е изтекла гаранцията  ooooh!)

Така, оплаквам се, аот Електра бяха много любезни и ми казаха дая занеса направо в сервиза, звънях в сервиза и очевидно не работят. Като се зададе празник и всички са неадекватни 2-3 дни преди и след това #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Ще се купува нова Sad

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт