Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 69
Здравейте, въпросът ми е такъв: мога ли да спра антибиотика, който давам на дъщеря си, само след един прием? Тя е на 1 година и 2 месеца. Разболя се преди 2 дни, започна с кашлица, предизвикана от нещо като храчка, после малко темература- до 39 градуса. Тази нощ се събуди и плака много, след което поради напъна от кашлицата, повърна. Ние се притеснихме и я заведохме в спешното, а там, разбира се, изписаха антибиотик- оспексин. Същевременно лекарката каза, че са чисти гърдите, а гърлото не е много зачервено, но предполага инфекцията да е към ларинкса и е задължително да се приема и антибиотик. Аз, след дълго обмисляне, й дадох днес в 13 часа, а следващата доза трябва да е в 21. И сего го мъдря...все ми се струва, че е вирус, а и тя сякаш е доста по-добре. Знае ли някой- може ли да се спре, не е ли по-лошо като е започнат веднъж, а и ако го спра и ми се наложи да го подновя, става ли така newsm78 Много, много благодаря предверително  Hug
Цитирай

София

Мнения: 2 087
Имай на впредвид,че при малките деца нещата се развиват много бързо и настинката може да слезе на долу,както е в нашия случай.От четвъртък сме на антибиотик и все още нямаме подобрение.
А и вие имате сериозна температура.
Цитирай

София

Мнения: 673
  След като си започнала, трябва да продължиш докрай. Не мисля , че е сериозно това ,което казваш. След като лекар ти е изписал антибиотик, значи има основателна причина за това , предвид и симптомите които описваш. Дали е вирус, мисля ,че не се определя просто така - на око, а и ми се струва ,че не е в компетенцията на майките / изключвам случаите на майки с медицинско образование/. Пиенето на антибиотик не е толкова опасно и трябва да се пие ,когато се налага.
  Бързо оздравяване! Peace
Цитирай


Мнения: 69
Благодаря ви много, мили мами Smile И аз като цяло съм по-склонна да продължа с антибиотика, но когато е за първи път, звучи мноого страшно Sad Сега погледнах също, че съм объркала температурата- вдига до 38 градуса, но от два дни е почти постоянно с темперятура.
Цитирай

София

Мнения: 673
 Давай АБ и след още ден -два ще се оправи. Не спирай обаче ,докато не си изпиете опаковката, дори и детето да се чувства добре. За температурата давай нурофен, панадол, ефералган /свещички/.
  По- спокойно. Още колко Аб има да изпиете... Wink
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.