Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 22 отговора

SK

Мнения: 352
Здравейте!
Искам да питам дали някоя от вас не се е срещала с нещо подобно:
Моят син е на годинка и 9 месеца, първата си сериозна болест изкара преди 1 месец - пи АБ в продължение на 7 дена. 2 седмици след това се разболя пак - пак АБ в продължение на 3 дена. Мина му, уж всичко беше наред, но в неделя повърна няколко пъти (от сополите) и сякаш се изплаши и спря да яде. Едва изяжда по едно малко пюренце или няколко лъжици кисело мляко, само иска да пие течности, никаква твърда храна не е ял за последните 4 дена. От два дена съответно има и нещо като разстройство. Най-лошото е, че няма никакво настроение, не го боли нищо, просто си седи и иска да гледа филмче или тихичко се занимава с някаква количка.  Sad  Изглежда тъжен и често иска да го гушкам. Това му състояние няма нищо общо с него преди - тогава едва можех да го стигна, само тичаше и викаше и просто беше лудница. Не зная какво да си мисля. Като се занимавам с него, и се смее и се радва, просто не прилича на болно дете. Понякога имам чувството, че малко манипулира с нас - тъй като по време на болестите му обръщахме много внимание и му угаждахме естествено  Rolling Eyes  , сега сякаш иска от нас същото отношение... Просто вече имам чувството, че не мога да погледна ситуацията обективно... Затова ви моля за вашето мнение.
Благодаря! 
Цитирай

в средата на мъглата

Мнения: 3 804
А водили го на лекар-може би още не е доизлекуван,или пък се е полу4ило дразнене на стомах4ето от АБ newsm78
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 503
За първи път чувам за антибиотик, който да се пие само 3 дена.
Заведи детето на лекар и го доизлекувай, за да не ревеш утре от нещо по-сериозно, отколкото липса на настроение и апетит.
Цитирай

Stara Zagora

Мнения: 1 447
А какво означава АБ? Embarassed
Цитирай

в средата на мъглата

Мнения: 3 804

антибиотик
Цитирай

Stara Zagora

Мнения: 1 447
Благодаря ти,но това за пръв път го чувам.
И аз мисля,че може детето да не е доизлекувано.И антибиотика не се ли дава най-малко пет дни? newsm78
За три дни не мисля,че ще има някакъв ефект от него.
Цитирай

София, Ларедут, София

Мнения: 247
 Кака Сийка отново е с точно мнение. Вслушай се в съвета й. Излекувай си детето!
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 503
За три дни не мисля,че ще има някакъв ефект от него.

Има. Обикновено спада температурата, детето живва и родителят си мисли, че вече е оздравяло и няма нужда да се трови с повече лекарства. И спира антибиотика, а инфекцията си тлее, заболяването се хронифицира и става една...
Не са страшни антибиотиците, страшна е неправилната им употреба.
Цитирай

Stara Zagora

Мнения: 1 447
За три дни не мисля,че ще има някакъв ефект от него.

Има. Обикновено спада температурата, детето живва и родителят си мисли, че вече е оздравяло и няма нужда да се трови с повече лекарства. И спира антибиотика, а инфекцията си тлее, заболяването се хронифицира и става една...
Не са страшни антибиотиците, страшна е неправилната им употреба.
Напълно съм съгласна с теб Какче.
Цитирай

SK

Мнения: 352
Благодаря за отговорите. Утре сутринта сме на лекар. Дано не е нищо сериозно.

АБ, който ни беше предписан, се казва Сумамед ( ето малко инфо ) и сме го давали три дни, защото така е по предписание, а не защото "детето е живнало" и сме решили, че вече е здрав.
Цитирай


Мнения: 121
определено трябва да го заведеш да го види педиатърката  Peace
Цитирай

София

Мнения: 88
За първи път чувам за антибиотик, който да се пие само 3 дена.
Има такива АБ, които се приемат три дни.

Малкият ми син беше болен и наистина нищо не му с правеше, тъжен, унил и искаше само да го разнасям. Беше доста изтощен от струпалите му се заболявания. Заради лекарствата спря да яде, стана подозрителен към всичко, което му предлагах. Лека полека се възстановява и започва с нормалните си щуротии.  Дано  детенцето да се оправи и няма нищо сериозно. Успех. Hug
Цитирай

Stara Zagora

Мнения: 1 447
Благодаря за отговорите. Утре сутринта сме на лекар. Дано не е нищо сериозно.

АБ, който ни беше предписан, се казва Сумамед ( ето малко инфо ) и сме го давали три дни, защото така е по предписание, а не защото "детето е живнало" и сме решили, че вече е здрав.
Доколкото си спомням Сомамеда се даваше на 24 часа и наистина се пие три дни и е доста силен.Може детето да получи дисконфорт на стомаха от него.
Утре доктора ще ви каже най-доре какво е положението.Дано се оправи бързо. Wink
Цитирай

SK

Мнения: 352
uva_uva , благодаря за успокоителните думи. Така ми се иска това да е причината.  Praynig 
Както и да е, утре лекарката ще каже.
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 503

АБ, който ни беше предписан, се казва Сумамед ( ето малко инфо ) и сме го давали три дни, защото така е по предписание, а не защото "детето е живнало" и сме решили, че вече е здрав.

Извинявай, не знаех, че съществуват такива.  Peace
Вкъщи рядко пием антибиотици и то само добрите стари, на новите нещо им нямам вяра. Но ми е направило впечатление, че не всички действат еднакво на всеки организъм. Например на сина ми антибиотици от групата на Цефалексините не му действаха изобщо и правеше усложнения, все едно не е пил никакви лекарства. Дано при вас да не се е получило същото.

ПП Нежелани лекарствени реакции

Сумамед® таблетки 500 mg рядко причинява преходни и леки нежелани лекарствени реакции. Може да се наблюдават храносмилателни нарушения (гадене, диария, болка в стомаха, повръщане и флатуленция) и обрив. Може да се наблюдава обратимо повишение на чернодробните ензими. При промяна, те се връщат към нормалните стойности две или три седмици след преустановяването на лечението.Възможни са реакции на свръхчувствителност като обриви, уртикария или фоточувствителност.В редки случаи се съобщава за сериозни алергични (рядко фатални) реакции. Някои от тях имат като резултат повторна поява на симптомите, което води до удължаване на периода за наблюдение и лечение.Много рядко има съобщения за обратими реакции от страна на централната нервна система, като умора, главоболие, замайване, обонятелни и вкусови нарушения, мравучкане, повишена нервност и безсъние. Понякога може да се наблюдава болка в ставите.Рядко се съобщава за нарушен сърдечен ритъм (палпитации и аритмии, включително тахикардия).В случаи на проява на някакви нежелани лекарствени реакции, включително и такива, който не са описани в тази листовка, моля консултирайте се с Вашия лекар или фармацевт.

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 22 отговора