Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 март 2009, 11:41 ч.

при лекуването на инфекции

  • 309
  • 3
  •   1
Отговори
здравейте
имам вагинална инфекцияи бях на гинеколог и той ми изписа глобули които да си слагам вечер преди лягане -всичко е ок ясно ми е никъв секс и тн,но с приятеля ми като си ги сложа ве4ерта( или сутринта като ставаме) почваме да се натискаме мн и аз се овлажнявам доста.Въпроса ми е така като се овлажнявам може ли по някакъв начин да отмия лекарството или да му попреча да двйства или не е проблем.Много съм притеснителна относно тези неща,моля ви да вземете въпроса м ина сериозно

# 1
  • София
  • Мнения: 3 960
Въпроса ми е така като се овлажнявам може ли по някакъв начин да отмия лекарството или да му попреча да двйства или не е проблем.Много съм притеснителна относно тези неща,моля ви да вземете въпроса м ина сериозно
Съвсем сериозно - продължавайте да се натискате.

# 2
Въпроса ми е така като се овлажнявам може ли по някакъв начин да отмия лекарството или да му попреча да двйства или не е проблем.Много съм притеснителна относно тези неща,моля ви да вземете въпроса м ина сериозно
Съвсем сериозно - продължавайте да се натискате.
това ирония ли трябваше да бъде?!

# 3
  • София
  • Мнения: 3 960
Въпроса ми е така като се овлажнявам може ли по някакъв начин да отмия лекарството или да му попреча да двйства или не е проблем.Много съм притеснителна относно тези неща,моля ви да вземете въпроса м ина сериозно
Съвсем сериозно - продължавайте да се натискате.
това ирония ли трябваше да бъде?!
Едва ли......
Мислълта ми беше, че едва ли това ще ти попречи на лечението. Успех.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт