Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 566
Момичета, вече 4ти месец нямам цикъл. Пия Жанин от няколко години. Преди няколко месеца лекарката ми откри съвсем малък полип (имах и нередовни прокървявания). Махнахме го , след това имах една по-обилна менструация и после спря. По същото време си промених малко начина на хранене- намалих въглехидратите и почти спрях захарта. Но разликата с храненето ми преди това е почти нензначителна.Започнах и доста тежки тренировки. Предполагам ,че нещата са навързани някак си. Стрес не съм преживявала или някакво друго емоционално състояние, което да го предизвика. Обадих се още на втория месец на лекарката си .Тя ме попита пия ли хапчетата и каза:" Няма проблем, не се притеснявай изобщо, от хапчетата се случва, повече щях да се притеснявам в твоя случай , ако имаше извънредно кървене" Попитах я дали е възможно да имам някакъв хормонален дисбаланс , ако трябва да направя някакви изследвания.Тя каза да не се притеснявам изобщо, без значение колко време не ми идва.Малко ми е странно....но все пак тя е много добър доктор. А пък ще искам лятото да почна да правя опити за трето бебе, притеснявам се да не стане проблем от това.
Тренировките ми бяха много тежки в началото, но сега когато вече съм във форма ми се струват нормални.А и не са всеки ден- два пъти седмично.
Ако можете да споделите опит или просто да ме посъветвате ...
Забравих да кажа ,че цикълът ми никога преди не е прескачал, закъснявал-да, също е бил на по-голям интервал, но не е прескачал.
Цитирай


Мнения: 81
Първо,честит празник!  bouquet

Ниско-въглехидратно/високо мазнинно спортно хранене ли поддържаш?
Ако имаш нисък процент телесни мазнини,може да се получат отклонения в цикъла(мастната тъкан участва в синтеза на естроген,а липидите изграждат мембраните на жълтото тяло).
Преразгледай режима си,ако не консумираш достатъчно мазнини,които да попълват липсата на въглехидрати,започва разраждане на липидните образувания в организма.
Аз също имах аменорея и изчетох доста по проблема,възстанових се едва,когато разширих менюто си.
Не смятам,че е нормално лекарството да предизвика липса на цикъл,това значи,че не е подходящо. Rolling Eyes
Потърси мнението на друг гинеколог на първо време,ако се наложи и на ендокринолог.

Надявам се,че бях поне мъничко полезна.Ще чета редовно темата.
Поздрави и успех!  bouquet Hug
Цитирай


Мнения: 566
Точно за този режим става въпрос, но не съм променила % на мазнините си защото и преди не ми бяха в повече.Намалила съм ги от 15.5 на 14.9%. Освен това всяка сутрин закусвам кисело мляко с мюсли, ям банани, от време на време и хляб и други въглехидрати...мед и т.н. В смисъл при мен няма някакво ограничаване в сравнение с предишният начин на хранене, единствената разлика е  ,че започнах да ям по-често месо и яйца.
От това , което четох ако паднат мазнините под10-12%, тогава се получава аменорея. А  мазнините, които съм свалила са от тренировките...Ще си запиша един час при моята гинеколожка и ще настоявам за изследване на хормоните.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.