Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 март 2009, 11:49 ч.
  • Преглеждания  407  Мнения  8  Онлайн  1
Отговори
  Здравейте, искам да попитам за следното нещо: Вземам Жанин за първи месец, но от него имам кафеникаво течение, което не ми е приято.Знам, че е нормално в началото да се появи и изчезва след време, но не ми е приятно.Въпросът ми е дали мога като свърша тази опаковка след 7 дневната пауза да започна да пия Ясмин,или не е хубаво така да се сменят хапчетата.
Пила съм Ясмин и с тях не съм имала такива проблеми.

Реклама
# 1
  • Бургас
  • Мнения: 3 245
И на мен ми се е случвало и след консултация с док сменихме лекарствата  Peace

# 2
  • в Надежда-та
  • Мнения: 4 926
Консултирай се с лекар, това не са бонбони все пак - днес ми се яде шоколадов, утре карамел Naughty
Щом Ясмина ти действат по-добре не виждам смисъл да си тормозиш организма.

# 3
  • На седмото небе!!!
  • Мнения: 1 558
Аз пия в момента Жанин.И при мен се получи това течение,за което говориш,но след паузата продължавам да го пия и сега нямам такива проблеми Peace

# 4
  • Плевен
  • Мнения: 645
Консултирай се с лекар, това не са бонбони все пак - днес ми се яде шоколадов, утре карамел Naughty
Щом Ясмина ти действат по-добре не виждам смисъл да си тормозиш организма.
Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 39 454
Може - няма проблем.
 то на ясмина си пише точно как се преминава от него на други хапчета и обратно.

НО нямаш гаранция, че няма да имаш пак такова зацапване.

Аз лично имам на първата опаковка Ясмин(след почивка) иначе не.

# 6
  • Мнения: 2 094
Извинявай ,но кой ти ги предписва противозачатъчните ?! От това което си написала на мен ми изглежда ,че сама решаваш какво и кога да пиеш. С хапчетата не се прави така,това наистина не са бонбони.Антибебе се предписва само от лекар ! Те са много индивидуални и лекарят според хормоналното ти ниво определя какво да пиеш!

# 7
  • Мнения: 2 334
Може няма проблем аз така ги смених като пиех хапчета ,но след консулатация с лекарката ми разбира се  Peace

# 8
  • София
  • Мнения: 893
Наистина не е добра идея да си предписваш сама противозачатъчни. Пила съм Ясмин и от него имах зацапване 2-3 месеца. Преди тях бях на Логест и имаха още повече странични ефекти.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт