Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора

велико търново

Мнения: 135
Здравейте, пускам нова тема защото никъде не намерих отговор. От известно време забелязвам че ходя по голяма нужда в черно. Знам че от желязото става такова оцветяване, но аз приемам желязо във витамините и то е 20 мг. Възможно ли е все пак да е от него. Също пия и магнерот ,но магнезия не дава такъв ефект. Много съм притеснена, дори дадох проба за изследване, но докато излезе резултата ще откача, страх ме е да не е от кръв.
Цитирай


Мнения: 7 413
Мисля, че няма за какво да се тревожиш. Първо - прочела си, че от препарати с желязо се получава черният цвят, и второ - направила си си изследвания. Кръвта, дори и в изпражненията си е червена. Спокойно Peace. От хемороиди страдаш ли?
Цитирай

велико търново

Мнения: 135
ами не, по-рано имах, но сега нямам. А изследванията ги чакам още. Просто ми се вижда малко като количество желязото за да предизвика този ефект.
Цитирай

на най-обичания мъж в сърцето . . .

Мнения: 2 270
от желязото е Peace
предишната ми бременност приемах желязо и  бях така - док каза, че няма проблем!
Цитирай


Мнения: 1 667
от желязото във витамините е! споко! Peace
Цитирай


Мнения: 621
Да, момичетата са ти го казали - от желязото е, не се притеснявай  Peace
А и нали си ходиш нормално и няма кръв? Изчакай пробата и не се тревожи, не е полезно за теб.
Цитирай

София, в планината

Мнения: 3 695
и в малко количество пак оцветява желязото  Peace
Цитирай


Мнения: 4 785
И при мен го имаше този ефект, докторът ме успокои, че е от желязото.
Цитирай

велико търново

Мнения: 135
ох, момичета дано сте прави защото от няколко дни не съм на себе си от притеснение. Просто другите пият отделно желязо и при тях е нормално да се получи а аз съм притеснена защото е част от витамините и не би трябвало да е много. Благодаря за успокоението. Сега видях и другите отговори, малко се поуспокоих. Благодаря ви пак.
Цитирай

Велико Търново

Мнения: 5 507
Нямаш основание за притеснение.При предишната ми бременност лекарят ми предупреди,че от Фероградомета ще ми станат черни изпражненията.
Цитирай


Мнения: 150
 Да, със сигурност е от желязото, и малки количества са достатъчни.
Цитирай

Плевен

Мнения: 645
от желязото е Peace
предишната ми бременност приемах желязо и  бях така - док каза, че няма проблем!
и аз бях така
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 158
Пиех Малтофер и от него ми беше така.
Цитирай


Мнения: 2 442
Най-вероятно е от желязото! Peace
Цитирай


Мнения: 9 816
и в малко количество пак оцветява желязото  Peace

 Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора