Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Плевен

Мнения: 16
Д-р Слънчева,синът ми е на 1 г. 4 м. В Понеделник забелязахме обрив долу на гръбчето - малки ситни пъпчици, във Вторник обрива се разпространи по цялото гръбче.Започнахме капки Фенистил.Във Вторник вечерта и в сряда детето започна да има лека диария(не много воднисто), и се изхождаше много на често.Започнахме Хидрасек и Арсеникум Албум 9(опирам се и на хомеопатия).Днес вече няма обрив след 3 дена капки Фенистил и се изхжода нормално, но се появи кашлица,на рядко но все пак се накашля.Имунокинд му давах 1 месец, сега го спрях и от два дена давам Калкареа Фосфорика 15 2*3 тъй като чакаме зъбки всеки момент.Давам му и Клеева тинктура 3*3, като за два дни я бях спряла, заради обрива.Давам днес Осцилококцинум 2*1/2 доза.Може ли да има връзка между трите неща, възможно ли е да е от зъби?Започвам Проспан защото се страхувам да не започне по-силна кашлица.Миналият месец лежахме в болница с Бронхопневмония и много се страхувам да не се повтори.Детето е с Междукамерен дефект и при първи съмнения за инфекция или при поява на температура ще бъде включен АБ,задължително,за мое голямо съжаление.Помогнете,моля, не искам да се стига пак до там.Днес,детето отказва и да яде вече!Давам пчелно млечице от един месец, но сега вече и това не помага.Спрях клеевата тинктура защото имам подозрение, че обривът е от нея,възможно ли е?Много съм притеснена и очаквам вашият отговор.Извинявам се, че се получи толкова дълго, но имам чувство, че има връзка някъде.Благодаря предварително!
Цитирай


Мнения: 5 760
Най-добре е да се види от педиатър. Ако няма убедителна кашлица не е необходима да давата Проспан. Ако се дава без нужда може да засили секрецията и кашлицата. Спрете да давате всичко, което давате досега- така обривът може да е от всяко едно лекарство. Най-добре е да се прегледа и да се прецени какво лечение е необходимо.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.