Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 26 март 2009, 12:08 ч.
  • Преглеждания  304  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
Здравейте!
Преди три месеца ми откриха малка киста на левия яйчник и след предписания курс на лечение кистата се излекува.
Проблемът обаче е цикълът ми закъснява със седмица. Възможно ли е това да е от приема на лекарствата и спирането им след това. Само да уточня, че лекарства не тия от появата на последния ми цикъл.
Благодаря Ви предварително за отговорите!

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 1 680
Не знам за лекарствата, но за всеки случай направи си тестче за бременност, за да игнорираш тази причина и да търсиш други възможни обяснения.

# 2
Правих си тест и резултата е отрицателен. Два месеца пих Дуфастон и един месец някакъв антибиотик предписан от гинеколага ми и Биозин

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 1 680
Тогава ако закъснее още 5 дни например, кажи на лекар, за да се види има ли нещо, или е от смяната на сезона.

# 4
  • Планетата Земя /засега/
  • Мнения: 176
Сас сигурност компетентен и адекватен отговор ще получиш от лекуващия те гинеколог, предписал лекарствата и назначил лечението ти...
В никакъв случай не подценявам знанията и опита на мамите от форума, но смятам, че за такива неща е редно да се консултираш със специалист

# 5
Благодаря за бързите отговори. Решението наистина е в гинеколога  Simple Smile

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт