Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 март 2009, 14:42 ч.

въпрос към всички момичета

  • 1 711
  • 22
  •   1
Отговори
Здравейте, момичета! Имам следния проблем-преди около месец отидох на преглед при гинеколог и той ми откри киста на десния яйчник с размер 2,6 на 1,6мм. Предписа ми противозачатъчни "МАРВЕЛОН" за лечение на кистата. Започнах да ги пия със започването на цикъла, но проблема е че вече 12 дни не ми спира!!!Дали е възможно да е от лекарствата??? Thinking

# 1
  • гр.София
  • Мнения: 51
 Задължително се обади на лекаря си!

# 2
  • пловдив
  • Мнения: 81
Ами най добре може да ти отговори гинеколога .Късмет Peace

# 3
  • Мнения: 2 110
Задължително се обади на лекаря си!


 newsm52

# 4
  • край Марица
  • Мнения: 114
Случва се при приемане на противозачатъчни, но се обади на лекаря си. Може би това не е точното лекарство от тази група, което е подходящо за теб.

# 5
  • Мнения: 1 678
Задължително отиди на лекар - 12 са много. Може би Мервелона не е подходящ за теб.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 2 011
Защо  чакаш още ??? веднага  при  доктора  !  Naughty

# 7
  • по света
  • Мнения: 1 475
Ние не можем да ти дадем отговор,освен да те посъветваме час по-скоро да си потърсиш лекаря назначил лечението.

# 8
  • Rio de Janeiro/Austevoll/Varna occasionally
  • Мнения: 580
Здравей,

наистина такива кистички се лекуват с противозачатъчни.
За продължителното кървене има няколко възможности:
1. Нормално е в първите 2-3 месеца след като започнеш да приемаш противозачатъчни да има абнормално кървене - организма ти се опитва да се "нагоди"

2. "Марвелон" не са подходящи за теб - хормоналното съдържание идва ниско (моя случай беше такъв и при мен кървенето не спря 3 месеца)

Но при всички положения моя съвет е да се обърнеш към гинеколога, който ти ги е изписал, най-вероятно ще ти ги смени с по-подходящи за теб.
Успех!

# 9
  • край Марица
  • Мнения: 114
lusma, как си, какво става?

# 10
Много Ви благодаря, момичета, за съветите!Ще отида до лекаря!

# 11
Здравейте, момичета! Снощи се обадих на доктора и ми каза, че било нормално това кървене!Дано само не продължи три месеца /толкова трябва да пия хапчетата/ и после продалжаваме с опитите за бебе EmbarassedСтискайте палци Heart Eyes

# 12
  • София
  • Мнения: 2 202
Така е при противозачатъчните първия месец като ги започнеш.На мен ми тече 1месец.

# 13
  • На седмото небе!!!
  • Мнения: 1 558
Така е при противозачатъчните първия месец като ги започнеш.На мен ми тече 1месец.
Ох и при мен беше така,но от втория месец всичко се нормализира Peace

# 14
  • София
  • Мнения: 1 334
lusma, щом правите опити за бебе, бих ти препоръчала да посетиш ендокринолог. Има и други медикаменти, с които да се лекуваш, без това да попречи на опитите.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт