Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 март 2009, 22:34 ч.
  • Преглеждания  1 042  Мнения  13  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 32
Здравейте момичета, ето какво ме безпокои: пих Ясмин около 7 години, спрях го миналия месец - целта е да си имам бебче Simple Smile но от както го спрях съм качила 2 кг. , а не ям повече от обикновено. Възможно ли е да е свързано със спирането на противозачатъчните?!

Реклама
# 1
  • София и в голямото сърце на един прекрасен мъж
  • Мнения: 179
Здравей, marria,
според мен е силно възможно да е от спирането на противозачатъчните.
Възможно е да качваш още дълго време. Трябва да наложиш силен контрол на храната, която ядеш, т.е. да се пазиш да не напълняваш, но не с диета. Ако правите бебе в никакъв случай няма да е полезно да пазиш диети. Просто яж само чисто месо (птиче), не преяждай, хапвай повечко зеленчуци и плодове, черен хляб. Витамините гледай да си ги набавяш, но не преяждай с каквото и да е. След време хормоните се регулират от самосебе си. А за всеки случай се допитай и до лекар или АГ-то ти. Препоръчвам ти минаване за всеки случай през него.
Ако някой знае нещо друго от форума, нека да каже, и на мен ще ми е интересно мнението на другите, защото аз зная това от моя приятелка.
Успех.

# 2
  • между два континента
  • Мнения: 568
А докато взимаше Ясмин, как ти беше теглото?

На някои момичета противозачатъчните им действат "надебеляващо"  Mr. Green, а на други "отслабващо"... (това по-рядко се случва). Така че, ако си от вторите, нищо чудно след спирането на хапчетата организмът ти да се връща към нормалния си метаболизъм...

Успех в бебеправенето!  Peace

# 3
  • Бургас
  • Мнения: 3 250
Напълно е възможно да е от спирането на хапчетата , предполагам че ще се регулират нещата . Успех в бебеправенето  Peace

# 4
  • Мнения: 32
първите 5 години си бях на едни и същи килограми, но последните две качих десетина. На мен не ми личи много защото качвам равномерно и никой не вярва, че съм 70кг. Simple Smile

# 5
  • Мнения: 32
ооооооооооох дано да стане бебето скоро, че поне да знам защо съм дебела  newsm78

# 6
  • между два континента
  • Мнения: 568
Щом тази тенденция по качване на тегло е започнала отпреди 2 години, още по време на приема на Ясмин и продължава и след като си го спряла, според мен причинта няма нищо общо с медикамента. Нямам идея от къде може да идва проблема и до колко сериозен е, но искренно ти желая да не се отрази на бебеправенето и скоро да се похвалиш!  Peace

# 7
  • София и в голямото сърце на един прекрасен мъж
  • Мнения: 179
marria,

Значи информацията, която даваш, не е точна. Ти си започнала още по време на приемането на Ясмина да качваш, а не качваш от последния месец, т.е. след като си ги спряла. Това е друго  нещо! Това, което съм те посъветвала по-горе няма да ти навреди и в двата случая.
Аз съм пила преди години, но при мен нищо не се променяше. Пиех ги всяка вечер преди да си легна.

Успех!

# 8
Мария,
Аз също приемах противозачатъчни Жанин и Ясмин около 6 години, но тенденцията при мен, след като ги спрях, бе намаляване на теглото с около 4 кг. за един месец. Забременях същия месец, след като ги спрях.
Според мен, може би, проблемът с напълняването не е от хапчетата и е по- добре да се посъветваш с доктор.

# 9
  • Мнения: 2 110
marria , аз също съм пила Ясмин много време. Това  за мен са най-добрите противозачатъчни. Чесно казано не ми се вярва по никакъв начин да ти влияят на килограмите.
Трябва да изчакаш един редовен цикъл и после можеш спокойно да си правиш опити за бебчо !

# 10
  • Мнения: 661
Здравейте, момичета!
Аз съм нова във форума, но реших да споделя за моя кратък опит с Жанин. Вземах ги само месец и до 3тата седмица качих 3кг. (без да сменя режима на хранене). Отне ми 8м. да ги сваля. Може би всичко си зависи от организма  Confused.
Успех на всички  Grinning

# 11
  • София
  • Мнения: 3 549
Преди време лекувах киста с Регулон-за малко повече от две седмици качих 5кг Shocked
Преди години съм пила Мерсилон и Новинет-никакви проблеми!Явно си зависи от много неща Wink

# 12
  • Свищов
  • Мнения: 321
Винаги по време на паузите от приема на ОК качвам. Не си ли правила паузи до сега? Миналата година резултатът беше 8 кг отгоре за 2 месеца без особена промяна в режима на храненията. Тази година кг бяха само 3-4 за 2 месеца, а на 3-тия почнах диета. При прием на на контрацептиви поддържам нормално тегло и не надебелявам...

# 13
  • Мнения: 32
Никога не съм прекъсвала, все си намирах някаква причина  Embarassed

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт