Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 32
Здравейте Доктор Слънчева,
Преди време направих мастит на едната гърда с висока температура. Мамолог ми каза, че мога да пия аспирин с витамин С за смъкване на температурата. Изпих 2 таблетки. Искам да попитам има ли проблем за бебето, тъй като не спрях да кърмя дъщеря ми.
Благодаря Ви предварително!
Цитирай


Мнения: 5 760
Не е опасно, но за сваляне на температурата при кърмачки е по-добре да ползвате парацетамол и неговите синоними( ефералтан и др.) Аспиринът не се препоръчва за деца до 5 годинки и може да предизвика кървене.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.