Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 апр. 2009, 21:35 ч.

Алергия към пеницилинови АБ

  • 944
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 458
Дъщеря ми беше с алергия към пеницилин съдържащи АБ. Изривала се е след прием на Аугментин, преди 1 година и половина. Четох че тази алергия се израства. Как мога да разбера дали детето я е надраснало и вече за нас няма опасност ако се изпише пеницилинов АБ?

# 1
  • Мнения: 5 760
Не се израства, освен в случаите когато не се касаело за алергия ат антибиотика, а съвпадение на обрив и прием на антибиотик. Трябва да се внимава с пеницилиновите антибиотици, защото ако се касае за истинска алергия всеки следващ прием на алергизиращия антибиотик ще протича по-тежко, защото се увеличават антителата срещу него.

# 2
  • Мнения: 458
Много Ви благодаря за отговора и искам да попитам още нещо - в момента в детската градина има случаи на скарлатина, а тя се лекува с пеницилинови АБ. Ако не дай Боже, детето се разболее, как трябва да се процедира?

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт