Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 авг. 2005, 19:07 ч.

От ваксината ли е?

  • 304
  • 7
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 220
Сина ми е на 1 месец. Днес му правиха ваксина против туберкулоза и от тогава почти не е спрял да плаче, а иначе е много кротко бебе. Дали е от ваксината? И има ли нещо, което аз мога да направя? Благодаря предварително за всички отговори!

# 1
  • Русе
  • Мнения: 5 578
Носи го на ръце (без да прекаляваш, 4е ще свикне), гушкай го, говори му, сложи го по корем4е на твоя стомах...

Не се притеснявай, но ако не се успокоява по никакъв на4ин - обади се на лекарката.
На вашата възраст не може да пие панадол.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 399
Може да е от ваксината, а като добавиш и топлото време е съвсем нормално. Спокойно, аз правих компрес от спирт и вода на мястото от убождане и дадох половин доза панадол /по препоръка на педито/. Най-добре обаче е да се консултираш със своя педиатър какво да правиш ако продължава да плаче.

# 3
  • РусЙе
  • Мнения: 5 302
Възможно е да е от ваксината.Гушкай го повече hug

# 4
  • Варна
  • Мнения: 371
Гушкане, гушкане и много гушкане. Щяло да свикне..... няма такова нещо, то толкова има нужда сега от гушкане. Обади се на педито, но мисля че можеш да даде6 2,5 Панадол.

# 5
  • София
  • Мнения: 3 550
Възможно е. Гушкай го много и му говори успокоително. Ще му мине. Моята педиатърка препоръчва една свещичка Ефералган в дупето.

# 6
  • София
  • Мнения: 2 220
Благодаря за отговорите! Явно наистина е било от ваксината, защото днес всичко е наред. Вече ще съм подготвена за подобна реакция...

# 7
  • UK/София
  • Мнения: 7 672
НОРМАЛНО Е 72ч. след каквато и да е ваксина,детето да страда от общо неразположение.Гушкай го и дано бързо се успокои! Heart Eyes



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт