Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 19 апр. 2009, 15:19 ч.
  • Преглеждания  764  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Солун, Гърция
  • Мнения: 198
Здравейте
Този месец взимах оргаметрил от 14 до 25 ден на цикъла за лечение на кистички на гърдите . . . една гинеколожка ми го изписа. Съжалявам, че го взимах, защото имах много странични ефекти. Въпросът ми е, има ли вероятност да ми се наруши цикъла от него в бъдеще? Много се притеснявам, гинеколожката ми е изписала да започвам и противозачатъчни Ясмин след това, но аз не искам, смятам след Оргаметрила нищо да не пия, но не знам дали това няма да се отрази зле нацикъла ми.

Реклама
# 1
  • Мнения: 2 388
По принцип е до организъм, но мисля, че по - скоро не.
Аз съм го пила повече време и не съм имала такъва проблем. Точно обратното, регулира се.

# 2
  • Солун, Гърция
  • Мнения: 198
мерси  Simple Smile значи да не ме е страх за следващия ми цикъл

# 3
  • Мнения: 37
здравеите!и аз го пих близо 1год,при мен вси4ко бе ок,нито напалнях няма6е страни4ни деиствия пиех го за нередовен цикал!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 136
На мене ми изписаха тези хапчета защото имах ненавременно кървене няколко месеца пих ги само 2 месеца и напълнях с 7-8 кг,започнаха да ми излизат гнойни пъпки по лицето и ги спрях,Единствено ми помогнаха да ми регулират цикъла но временно само докато ги пиех,

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт