Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 423
Здравейте, от месец и половина някъде получих едно зачервяване на клепачите на очите, което мислех, че е от една очна линия, която не бях използвала до момента. Съответно спрях да я слагам и положението сравнително се пооправи, но малко по-късно отново ми се възпалиха незнайно от какво. Отидох на лекар и ми изписа - Максидекс, с който да се мажа 7 дни, така и направих, очите ми се пооспокоиха и от няколко дни отново същата работа. Вчера ходих до Токуда пак на дерматолог и тя пък ми каза да се мажа с лечебна козметика на Авен, не виждам някакъв резултат за момента, но все пак не съм се мазала много пъти, не мога да бъда категорична.
Тази дерматоложка ми каза, че твърде вероятно било алергията да идва от изкуствените ми нокти, от лепилото. доста четох в интернет и видях, че е съвсем вероятно и от това да е.
Проблема ми е, че си ям ноктите и ръцете не са ми в добър и естетичен вид и поради тази причина прибегнах до изкуствените нокти, та въпроса ми е има ли някой сблъсквал се с този проблем и установено ли е каква е причината, с какви медикаменти се е лекувал и в последствие какво избягва да слага, ако така или иначе не се е установило от какво се получава това зачервяване?
Цитирай


Мнения: 423
Никой ли не се е сблъсквал с тоя проблем, бе хора?
Цитирай

weiter, weiter, ... weiterstadt

Мнения: 8 278
на мен ми се подуват клепачите от определена марка лак за нокти.
доста време ходех подута, докато го разбера.
сега преди да си купя лак тествам на 1 нокът, ако не се подуя до другия ден си го купувам...

та - пробвай, махни си изкуствения маникюр, ако се оправиш, значи е от това.
ако не се оправиш - иди и пак си направи  Wink

аз не се лекувах с нищо, спрях да ползвам определени марки и толкова Peace

Цитирай


Мнения: 423
на мен ми се подуват клепачите от определена марка лак за нокти.
доста време ходех подута, докато го разбера.
сега преди да си купя лак тествам на 1 нокът, ако не се подуя до другия ден си го купувам...

та - пробвай, махни си изкуствения маникюр, ако се оправиш, значи е от това.
ако не се оправиш - иди и пак си направи  Wink

аз не се лекувах с нищо, спрях да ползвам определени марки и толкова Peace


при мен явно е по-различно, защото не ми се подуват, а се зачервяват и започват да ме сърбят и да се белят и ако не ги намажа с нещо имам усещането, че ще ми се пукне клепача, а като го намажа пък ми се влошава състоянието. Единствено усетих подобрение от Максидекс - крем, но той пък не е хубаво да се използва често, но сега пак се намазах, защото много започнаха да ме сърбят отново.
Утре отивам пак на лекар!
Цитирай

Някъде там на юг...

Мнения: 1 125
Ох,  Confused Имам  подобен проблем от незнам вече колко време Sad Първо ми се появи зачервяване на едния клепач, подобно на лишей  Confused Сърбеше ужасно. Дерматоложката ми изписа адватан. Той временно успокоява положението поне от сърбежите. Сега въпросното зачервяване се е прехвърлило на другия клепач. Отново не е разпростряно върху целия клепач, но пак сърби Confused Ужасно е. Имам чувството, че няма оправия  Crying or Very sad
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.