Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора


Мнения: 179
Момичета,

искам да се допитам до вас. Ситуацията е следната:

от две години пия Ясмин с Андрокур и няма никакви странични ефекти. Този месец обаче, 5 дни преди да трябва да ми дойде цикъла (точно в деня на последното хапче), получих кафеникаво течение - много е слабо и бледо, дори само няколко петна, но вече втори ден е така. Случвало ми се е за тези две години само веднъж, но за един ден.

Има и други неща, които трябва да спомена:

1. Имам раничка с резултат от цитонамазка от няма и месец 2-ра Б.
2. Бях също така на преглед миналия месец и тъй като съм с поликистоза, докторът много подробно ми преглежда яйчниците и каза, че от продължителната терапия са съвсем изчистени.
3. Не знам дали може да е причина, но в последната седмица съм под невероятен стрес и дори не мога да спя (има си причина).
4. Не съм пропускала нито едно хапче, нито съм ги комбинирала с абсолютно нищо, не съм повръщала, с приятеля ми последно правихме секс преди 18 дена и той не свършва в мен, така че едва ли е бременност.
5. Четох една статия, че витамин С понякога отслабва действието на хапчетата, а аз винаги съм пила много сок от портокал, но може би е оказала влияние.
6. Климатът се смени ужасно много напоследък и е много различен от този, с който съм свикнала.
7. Появи ми се пъпчица на лицето, а това не се е случвало от две години сигурно...
Знам, че ще кажете да се обърна към доктор, но в момента не съм в България и няма и как да се чуем да му обясня дори.

Каква може да е причината?

Много се притеснявам.
« Последна редакция: вт, 19 май 2009, 16:22 от suppression »
Цитирай


Мнения: 239
В сока от портокал няма толкова много витамин С,не се притеснявай.
 6. Климатът се смени ужасно много напоследък и е много различен от този, с който съм свикнала. - ето ти една сериозна причина,както и останалите. Всичко е наред,не се притеснявай!
 А и казваш,че имаш раничка...
Цитирай


Мнения: 179
В сока от портокал няма толкова много витамин С,не се притеснявай.
 6. Климатът се смени ужасно много напоследък и е много различен от този, с който съм свикнала. - ето ти една сериозна причина,както и останалите. Всичко е наред,не се притеснявай!
 А и казваш,че имаш раничка...

sweetcaty, мерси за успокоението! Питах мама и тя каза, че и се случва при смяната на времето. Дано това да е причината...
Цитирай


Мнения: 239
Моля... Smile
Цитирай

София / Пловдив

Мнения: 8 070
Пила съм противозачатъчни две години. През това време климатът не е оказвал никакво влияние върху цикъла ми.
Когато не пия хапчета - да, дори на море или планина да отида, винаги ми идва по - рано.
Но с противозачатъчните не съм имала такива проблеми.
По - скоро ме съмнява раничката да не е причината при теб.
Цитирай


Мнения: 1 678
Може би раничката е причина, пишеш, че си и под стрес - и това може да е друга причина. Също така зацапването е една от страничните реакции при противозачатъчните.
Цитирай


Мнения: 179
Може би раничката е причина, пишеш, че си и под стрес - и това може да е друга причина. Също така зацапването е една от страничните реакции при противозачатъчните.

Момичета, не кърви ли, само ако е нещо изключително сериозно?? Цитонамазката ми беше ок.

А от тия хапчета не става ли така евентуално само първите три месеца? Sad( Аз не съм ги спирала за тия две години!
Цитирай


Мнения: 179
Упс, исках да кажа Пап2, не 2 б!

Дано спре до утре и тия дни да се появи наистина...
Цитирай

някъде другаде

Мнения: 627
Аз имах такова течение преди да ми обгорят раничката , но ми беше 1-2 дена преди цикъла.
Цитирай


Мнения: 179
Аз имах такова течение преди да ми обгорят раничката , но ми беше 1-2 дена преди цикъла.

Моят абсолютно винаги така започва и така свършва - един ден в началото, и един - в края, но пък 4-5 дена преди... То даже вече не знам кафяво ли е, май е много мътно просто...

Иначе за БППП - освен ЧПВ нямам друго, както и гъбичките, които имам много преди да започна да водя полов живот. Сигурна съм, че няма друго!
Цитирай

софия

Мнения: 1 319
Правена ми е конизация преди години. По едно и също време ми взеха и цитонамазка, и биопсия. Цитонамазката си беше ІІ група, а биопсията ooooh!- дисплазия ІІІ степен. Та не винаги има паралел между нещата и цитонамазката не е 100% гаранция. Една кожлежка беше така с цитонамазка ІІ група и при биопсията й излезе направо карцинома ин ситу. Та...
Цитирай


Мнения: 179
Правена ми е конизация преди години. По едно и също време ми взеха и цитонамазка, и биопсия. Цитонамазката си беше ІІ група, а биопсията ooooh!- дисплазия ІІІ степен. Та не винаги има паралел между нещата и цитонамазката не е 100% гаранция. Една кожлежка беше така с цитонамазка ІІ група и при биопсията й излезе направо карцинома ин ситу. Та...

ra2, недей така.... направо ме разтрепрери.... знам, че понякога се получават грешки, ама това е било ужасноо Sad( Да искам за всеки случай биопсия, нали? Още повече, че след изгарянето цитонамазката  стана от 1ва на 2ра група.
Цитирай

софия

Мнения: 1 319
Не искам да плаша, просто споделям факти от първа ръка. Най-малкото повтори цитонамазката другаде
Цитирай

Vancouver, BC

Мнения: 829
Какво съвпадение само , едно към едно като моя проблем  този месец, само , че аз нямам ранички и такива неща . И аз пия Ясмин 2 години и този месец малко преди да ми свърши опаковката , два дни поред имах леко кафеникаво течение , даже бих казала едва забележимо , даже не точно и течение ами някакви като жилки кръв имах , както когато ще ми идва . Два дена и спря . Не съм лекар и не мога да кажа нищо нито за твоя , нито за моя случай , но аз лично ще ходя на гинеколог , за да я питам дали не трябва да ги спра тия хапчета , смисъл почивка да направя , а ако каже напълно да ги спра , ще ги спра . Поне в моя случай го отдавам на дългото пиене на противозачатъчните за това ще ида да я питам как да продължа напред . Мислех да правя сега почивка , че тя моята опаковка свърши , но после пък четох , че с това спиране и почване на хапчетата организма само се стресирал и тъй , като не знам кое е вярно ще си питам гинеколожката .
Цитирай


Мнения: 179
Elizabett, чела съм, че почивка е нужна едва след 8-мата година, така че ако иначе ти е добре и не мислиш да забременяваш, по-добре си ги пий според мен Smile

Иначе освен че се стресира, много жени забременяват именно тогава, без да са готови. Пък и особено ако ги пиеш с лечебен ефект като мен, си трябва продължително лечение.

Успех!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора